Πέμπτη 29 Νοεμβρίου 2018

Τρίτη 27 Νοεμβρίου 2018

ΜΙΧΑΛΗΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΙΔΗΣ - (Μιλώντας στην Ορεστιάδα)


2019 
                                   ΘΑ ΤΙΜΗΣΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΝΕΚΡΟΥΣ ΜΑΣ
                                   ΡΙΧΝΟΝΤΑΣ ΣΤΕΦΑΝΙΑ ΣΤΗΝ ΕΥΞΕΙΝΙΑ ΘΑΛΑΣΣΑ
                                   ΘΑ ΣΤΕΦΑΝΩΣΟΥΜΕ  ΤΟΝ ΕΥΞΕΙΝΟ

Τις τελευταίες δεκαετίες παρ’ όλες τις προκλήσεις και τις υπονομεύσεις οι Πόντιοι αναδείχθηκαν πρωταθλητές ενός νέου ανθρωπισμού στην Ελλάδα, την Μικρά Ασία, την Κουρδία, τον πλανήτη γη. Υψηλή εκδήλωση αυτού του νέου ανθρωπιστικού πρωταγωνιστισμού θα είναι η παγκόσμια εκστρατεία αιμοδοσίας  η οποία θα εξελίσσεται  καθ’ όλη την διάρκεια του 2019 με αφορμή την εκατονταετία 1919-2019. Την στιγμή που ο βαλκάνιος Μουσταφάς του Βαρδάρη αποβιβάσθηκε στην Αμισσό συστηματοποιώντας τον θάνατο στον Πόντο. Όπως ο Μουσταφάς του Ρήνου, ο μαθητής του δύο δεκαετίες μετά.
Το ανθρωπιστικό μας μήνυμα θα είναι: « ΕΜΕΙΣ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΤΟ ΑΙΜΑ ΜΑΣ ΠΙΣΩ».
Η γενοκτονία των Ποντίων έχει μια ιδιαιτερότητα όσον αφορά τους τόπους της μνήμης μας. Υλοποιήθηκε, εκτελέσθηκε στα χιονισμένα βουνά, στις πεδιάδες, τους ποταμούς, τις ερήμους αλλά και στις όμορφες θαλάσσιες πόλεις του Πόντου. Χιλιάδες γυναίκες, βρέφη, παιδιά, σφάζονταν και ρίχνονταν στην θάλασσα. Είχαμε τα θαλάσσια Νταχάου, τα υγρά Άουσβιτς στην Τρίπολη, την Κερασούντα, την Αμισό, την Τραπεζούντα.
Το 2019 οι Πόντιοι που κατοικούν και προοδεύουν στις παραθαλάσσιες πόλεις του Ευξείνου θα τιμήσουν τα θύματα, τους νεκρούς ρίχνοντας στεφάνια στην Ευξείνια θάλασσα. Θα στεφανώσουμε τους νεκρούς μας. Θα στεφανώσουμε τον Εύξεινο. Από την Οδησσό, τις πόλεις της Ταυρικής, την Ανάπα, το Γκελεντζίκ, το βαθύ Βατούμ έως το τραυματισμένο Σοχούμι.
Εμείς θα τιμήσουμε τους νεκρούς μας ρίχνοντας στεφάνια στο Μπουργκάζι, στον Πύργο. Αυτό το αδελφικό όπως το ονομάζω λιμάνι της Αλεξανδρούπολης. Θα πρόκειται για μια πράξη από αυτές που τις προσέχει και τις αναδεικνύει η ιστορία.
Οι εισβολείς κεντροασιάτες ληστές του Οσμάν και οι κεμαλικοί αργότερα ονόμασαν την θάλασσά μας Μαύρη και την έκαναν κόκκινη με το αίμα των αυτόχθονων λαών.
Εμείς θα την κάνουμε  εκ νέου Ευξείνια, Εύξεινο Πόντο όπως την συνάντησε ο Ξενοφώντας.     


  

Παρασκευή 23 Νοεμβρίου 2018

GERMAN GOVERNANCE


GERMAN GOVERNANCE

Horst Seehofer’s (CSU) German joke is well known, who after his defeat in Bavaria should have gotten back to German stringency: "The Bavarians should have governed the Greeks".

Since the officials and those responsible, the ones governing and the opposition did not answer it, I must note; without spending too much time.

For the past two hundred years, there were many periods of time that they were ruling. Let’s not elaborate on the specification of these periods. But they also ruled more recently. That's why we do not have to look back in history. We went through it.

So you ruled with your people through Siemens in Munich. Like the USA in Chile with ITT.
Just one reminder: Money from Siemens were given to Tsoukatos[1], to PASOK, when 2-3 thousand young people left this degenerated structure (more details in “ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΣΤΟ ΚΚΚΑΣΟΡ- Ο ΕΚΦΥΛΙΣΜΟΣ ΕΝΟΣ ΙΣΤΟΡΙΚΟΥ ΕΓΧΕΙΡΗΜΑΤΟΣ”, Michalis Charalambidis, 2009, Stravon Publications).

At the time, in the upcoming elections the money were given to the regional media under one condition: "Broadcast whoever you want but not him". By “him” they meant myself.

Obviously, if we go back to other historical periods, places and topics, I mean Vianno, Distomo, Chortiatis, Paramythia[2] or Ionia and the Pontos, German ruling had other characteristics. The first and second Nuremberg. It is quite clear what I mean.

Maybe one of those who I call them Hellenic-Germans (more details in “ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ-Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΩΣ ΑΝΩΤΕΡΗ ΤΕΧΝΗ”, Michalis Charalambidis, Stravon Publications) should consult Seehofer and others like him that they better be silent. In other words, to grip them off.

My attitude towards bad governance here is well known. That is, for your people.
Finally, let's not extend to «Pillage (Λεία)» as a beloved Hellenic-German[3] referred to, who left us recently. That is, one of those who one can really speak with. It is worth to build Europe.

HIM - Michalis Charalambidis




[1]Theodoros Tsoukatos: the right had of Kostas Simitis, Prime Minister of Greece at the time.
[2]Places of Nazi-German attrocities during WWII in Greece.
[3]Günter Wilhelm Grass referred to Greek antiquities in German Museums as “Pillage”.

Δευτέρα 19 Νοεμβρίου 2018

Πέμπτη 15 Νοεμβρίου 2018

ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ


                                             Κατά τον Νίκο Γκάτσο
                                        Με αφορμή το Πολυτεχνείο
Για να μην μείνει το Πολυτεχνείο καθεστωτική ιδεολογία γραφειοκρατών μανδαρίνων, μάλλον μπέηδων και χώρος δράσης των κόντρας ενάντια στη χώρα όπως μετεξελίχθηκε, διαβάστε το κείμενο Η ΑΛΛΗ ΧΑΜΕΝΗ ΜΑΧΗ ΤΟΥ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟΥ ( απαγορευμένο κείμενο ) στο «Από το ΠΑΣΟΚ στο ΚΚΚΑΣΟΡ – Ο εκφυλισμός ενός ιστορικού εγχειρήματος».
Για το Πολυτεχνείο καλλιεργήθηκε συστηματικά επί δεκαετίες η καθεστωτική προπαγάνδα από την μια μεριά, η «χρήση της συμμετοχής» και η παραμυθίαση ψευτοκινημάτων από την άλλη.
Απουσίασε και απουσιάζει ο ορθός  λόγος, η επιστήμη, η αληθινή πολιτική.
Οι ανεπαρκείς μορφωτικά και επιστημονικά, κοινώς αγράμματες νεολαΐστικες γραφειοκρατικές κάστες της μεταπολίτευσης δεν επέτρεψαν ποτέ την συζήτηση. Δεν μιλώ μόνο για το υπαρκτό ΠΑΣΟΚ όπου στη νεολαία του τα πράγματα ήταν άγρια, βουβά, άρρωστα. Μιλώ για όλα τα μορφώματα. Κομματικά και ψευτοκινηματικά, κοινοβουλευτικά και εξωκοινοβουλευτικά, δεξιά και «αριστερά».
Το κείμενο αποτελεί κλειδί ερμηνείας αλλά και πυξίδα για τους Νέους Ανθρώπους σήμερα.
Απορώ όμως γιατί όλες οι σχολές, ειδικά αυτές των Πολιτικών, Κοινωνικών, Οικονομικών επιστημών, της Αρχιτεκτονικής δεν ανοίγουν αυτήν την χρήσιμη σήμερα συζήτηση. Η εικόνα αυτών των σχολών και του προσωπικού τους έχει πολλά κοινά με τις ανάλογες σχολές των χωρών του πρώην υπαρκτού σοσιαλισμού και άλλων γραφειοκρατικών σχηματισμών. Τελικά ποια είναι η μορφωτική και επιστημονική τους παραγωγή; Από αυτό το ερώτημα μπορεί να ξεκινήσει ένα νέο έξυπνο, δημιουργικό φοιτητικό κίνημα ( στο  «ΑΝΑΣΤΗΛΩΣΗ – Ο Τουρισμός ως Πολιτιστική Οικονομία». Που θα έχει βέβαια μυαλό όχι μόνο πόδια.
                                                          
                                                                                    Μιχάλης Χαραλαμπίδης