Τετάρτη, 5 Δεκεμβρίου 2012

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΑΝΤΙΛΟΓΟΣ ΣΤΗΝ ΜΕΡΚΕΛ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΩΤΕΡΟΙ ΔΙΑΝΟΗΤΙΚΑ ΕΧΕΙ ΝΕΟΝΑΖΙ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΠΟΛΛΟΥΣ ΚΕΜΑΛΟΝΑΖΙΣΤΕΣ ΟΝΟΜΑΖΟΜΕΝΟΥΣ ΜΑΛΙΣΤΑ ΑΡΙΣΤΕΡΟΥΣ




 ΜΙΧΑΛΗΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΙΔΗΣ
(Μιλώντας σε Ρ/Σ)

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΑΝΤΙΛΟΓΟΣ ΣΤΗΝ ΜΕΡΚΕΛ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΩΤΕΡΟΙ ΔΙΑΝΟΗΤΙΚΑ

ΕΧΕΙ ΝΕΟΝΑΖΙ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΠΟΛΛΟΥΣ ΚΕΜΑΛΟΝΑΖΙΣΤΕΣ ΟΝΟΜΑΖΟΜΕΝΟΥΣ ΜΑΛΙΣΤΑ ΑΡΙΣΤΕΡΟΥΣ


Ένας από τους λόγους των προβλημάτων που αντιμετωπίζουμε είναι ότι το πολιτικό προσωπικό της χώρας αντιπολιτευόμενο και συμπολιτευόμενο είναι κατώτερο διανοητικά από τους άλλους Ευρωπαίους. Για να γίνει περισσότερο σαφές. Ο Σαμαράς, ο Βενιζέλος, ο Τσίπρας, τα κόμματα τους, κοκ είναι κατώτεροι των Γερμανών, των Γάλλων κ.λ.π.. Ο Γιωργάκης και ο Σημίτης δημιούργησαν σχολή.
Μάλλον η σχολή άρχισε από την καριερίστικη γραφειοκρατία του ΠΑ.ΣΟ.Κ. – ΚΚΚΑΣΟΡ. Από την δεκαετία του 70’ με εντυπωσίασε η διανοητική και πολιτική ανεπάρκεια τους. Ένας κόσμος βουβός. Βουβοί και οι δεξιοί και οι αριστεροί.
Εξάλλου αυτό είναι πλέον πολύ ορατό – κατανοητό σήμερα.
Η Μέρκελ που δεν είναι και Μπριλάντε – Λαμπρή, μου είναι όμως συμπαθής γιατί από τα τρία ονόματα της, τα δύο, Δωροθέα και Άγγελλα, είναι Ελληνικά, δεν αντιμετώπισε ούτε αντιμετωπίζει έναν Ελληνικό αντίλογο, ούτε ΝότιοΕυρωπαϊκό, Μεσογειακό.
Σκέφθηκα ότι θα ήταν καλό να μεταφράζονταν στα Γερμανικά, τα Γαλλικά το κείμενο «Ελλάδα, Ε.Ε. – Γερμανία» του νέου μου βιβλίου και να μοιράζονταν στο Ευρωκοινοβούλιο, τις Βρυξέλες, το Βερολίνο. Πρώτα όμως μπορεί να αποτελέσει διδακτική ύλη στα Ελληνικά σχολεία μαζί με την επιστολή μου στον Αμερικανό Πρέσβη μετά την περιπέτεια μου στο αεροδρόμιο του Σικάγου. Θυμήθηκα τις περιπέτειες μου με την χούντα εκείνη την βραδιά.
Ομάδες Δασκάλων, Καθηγητών μπορούν να πάρουν αυτήν την πρωτοβουλία. Είμαι σίγουρος ότι Ισπανοί, Ιταλοί, Γερμανοί, Γάλλοι καθηγητές θα το έκαναν με μεγάλο ενθουσιασμό αν τα είχαν στα χέρια τους. Το Υπουργείο Παιδείας συσσώρευσε πολλές παθολογίες και δεν μπορεί να ανταποκριθεί στις σύγχρονες νέες προκλήσεις. Χρειάζεται ένα κίνημα ανάδειξης της Ελληνικότητας των ανθρωπιστικών αξιών και ιδανικών που αντιπροσώπευσε. Με αυτόν τον τρόπο θα διαμορφώνονται όχι μόνον Έλληνες πολίτες άλλα Οικουμενικοί πολίτες. Γιατί η ιστορία του πολιτισμού της ανθρωπότητας λέει ότι, η Ελληνικότητα είναι συνώνυμη της Οικουμενικότητας. Διαφορετικά η παιδεία οπισθοδρομεί στην βαρβαρότητα και φθάνει μέχρι το συνωστίζονταν στην Σμύρνη των Γιωργάκη, Ρεπούση, Κουτσίκου, ΚΚΚΑΣΟΡ, ΔΗΜΑΡ - ΣΥΡΙΖΑ, Ν.Δ., Κ.Λ.Δ.Δ.(και λοιπές δημοκρατικές δυνάμεις). Ένα κεφάλαιο είναι ο Ναζισμός, ο Νεοναζισμός. Η άλλη άποψη του ιδίου νομίσματος είναι ο Κεμαλισμός. Έχει πολλούς Πραιτωριανούς και Κεμαλοναζιστές, Κεμαλοφασίστες, ονομαζόμενους μάλιστα και αριστερούς στα κόμματα μη κόμματα, το Κοινοβούλιο, την Εκπαίδευση κοκ.. Μιλώ στο βιβλίο μου «Ελληνική Πολιτική Παιδεία».
Η σημερινή περίοδος είναι η περίοδος της Αλήθειας και του Λόγου.


Τετάρτη 05 Δεκεμβρίου 2012



Polis-agora.blogspot.com Ιστολόγιο Μιχάλη Χαραλαμπίδη