Παρασκευή 29 Μαρτίου 2013

ΜΝΗΜΗ ΕΝΟΣ ΕΥΓΕΝΟΥΣ ΚΑΙ ΕΞΥΠΝΟΥ ΝΕΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΤΟΥ ΔΗΜΗΤΡΗ ΚΕΧΑΓΙΑ


ΜΙΧΑΛΗΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΙΔΗΣ

ΜΝΗΜΗ ΕΝΟΣ ΕΥΓΕΝΟΥΣ ΚΑΙ ΕΞΥΠΝΟΥ ΝΕΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ
ΤΟΥ ΔΗΜΗΤΡΗ ΚΕΧΑΓΙΑ

Ήταν δύο την περίοδο της Δικτατορίας οι απελευθερωτές μου από το τότε καθεστώς. Ο ένας από οικογένεια Ιταλών της Πάτρας που μετά τον πόλεμο βρέθηκαν στο Μπάρι. Ο δεύτερος ήταν ο Bellino Riccardo από το Τορίνο. Με την δική του ταυτότητα δραπέτευσα από την Κέρκυρα. Ο πρώτος μου έφερε το χαρτί της εισόδου του στην Ελλάδα χρήσιμο για την δική μου έξοδο.
Ο Δημήτρης Κεγαχιάς ήταν ο απελευθερωτής μου από την Μεταπολιτευτική ΠεντακόΜονοκομματική και Τηλεκρατική δημοκρατία που δεν ήταν δημοκρατία.
Χάριν σε αυτόν βγήκα από την νέα καθεστωτική Φυλακή. Εκατομμύρια νέοι άνθρωποι έμαθαν την πολιτική ύπαρξη μου. Ο μεταπολιτευτικός ολοκληρωτισμός γελοιοποιήθηκε.
Όταν οι επισκέψεις στο blog του με το γνωστό απόσπασμα της ομιλίας μου του 1996, έφθασαν μετά από λίγες ημέρες τις 100 χιλιάδες, μου τηλεφώνησε. Με την χαρακτηριστική του σεμνότητα και ευγένεια μου είπε: «Εγώ είμαι αυτός που ανέδειξα στο Διαδίκτυο την ομιλία σας». Ήταν ένας Δημοκράτης, Αθλητής της Πόλης, ήταν ενάντια στις σύγχρονες Τυραννίες. Μιλούσαμε σποραδικά. Συναντηθήκαμε σε κάποιες ομιλίες μου. Τις τελευταίες ημέρες σκεφτόμουν να επικοινωνήσω μαζί του.
Ο Δημήτρης Κεχαγιάς έφυγε στα 41 του ξαφνικά από αυτήν την ζωή.
Η αδιόριστη Φιλόλογος γυναίκα του και τα τέσσερα μικρά παιδάκια τους πρέπει να γνωρίσουν την δική μας ανθρώπινη ζεστασιά.
Ο Αριθμός λογαριασμού στο όνομα του Δημήτρη και της γυναίκας του στην Εθνική Τράπεζα είναι: 29074695866


Ο ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΕΧΑΓΙΑΣ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΜΕΡΟΣ ΤΗΣ ΑΤΟΜΙΚΗΣ ΚΑΙ ΣΥΛΛΟΓΙΚΗΣ ΜΑΣ ΜΝΗΜΗΣ
ΑΥΤΗΝ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΑΝΑΓΚΗ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΚΑΙΡΟΥΣ

ΑΝΤΙΟ ΔΗΜΗΤΡΗ






Παρασκευή 29 Μαρτίου 2013




Polis-agora.blogspot.com Ιστολόγιο Μιχάλη Χαραλαμπίδη