Κυριακή, 30 Μαΐου 2010

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΝΑΣ ΑΝΔΡΑΣ ΜΙΑ ΓΥΝΑΙΚΑ ΝΑ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΘΕΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΡΟΥΜΕΛΗΣ

ΜΙΧΑΛΗΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΙΔΗΣ

Μιλώντας στον Δήμο Αγρινίου


ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΝΑΣ ΑΝΔΡΑΣ ΜΙΑ ΓΥΝΑΙΚΑ ΝΑ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΘΕΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΡΟΥΜΕΛΗΣ


Μια πολιτική μεταρρυθμίσεων, όπως αυτή που αφορά την περιφερειακότητα απαιτεί ομάδες με επεξεργασμένη επιστημονική και πολιτική παιδεία. Οι κατέχοντες σήμερα το κράτος όπως είναι δημοσίως γνωστό την στερούνται.

Αντί για την Καλλικράτεια προωθούν μια Προκρούστεια αντιμεταρρύθμιση. Κόβοντας και ράβοντας. Ράβε Ξήλωνε.

Ήθελα όμως εδώ από την Ιστορική Αιτωλία και Ακαρνανία των μεγάλων κάποτε Ανδρών, από την Ρούμελη να απευθύνω το εξής μήνυμα σε όσους διακατέχονται από μια Δημόσια Πολιτική, Εθνική, Ανθρώπινη Αξιοπρέπεια και Σοβαρότητα.

Δεν υπάρχει ένας Άνδρας, δεν υπάρχει μια Γυναίκα που να υπερασπισθεί την Ιστορία την Γεωγραφία, τον Πολιτισμό, την Ταυτότητα, το Όνομα της Ρούμελης;

Γεμίσαμε πλαστικούς άνδρες και γυναίκες, «Από Μάρμαρο» θα έλεγε ο σκηνοθέτης μίας από τις ωραιότερες ταινίες κριτικής στους γραφειοκράτες και τον ολοκληρωτισμό Αντρέι Βάιντα.

Όπως δεν υπάρχει Ένας Άνδρας ή μια Γυναίκα να υπερασπισθεί την πλέον αρχαία περιφέρεια της Ευρώπης την Πελοπόννησο. Το όνομα της Πελοποννήσου. Να την προστατέψει από τον ακρωτηριασμό, τον βιασμό της, από τους νέους Χειμάζοντες εις τας Αθήνας, το ορθότερο μη – Αθήναι, Κοτζαμπάσηδες.

Είναι γνωστές οι επεξεργασμένες απόψεις μου για αυτά τα ζητήματα.

Η αντιμεταρρύθμιση αυτή είναι Τοποφαγική, Τοποκτόνα, Εθνοκτόνα. Επομένως αντιαναπτυξιακή, αντιπαραγωγική.

Είναι μεγάλη η πολύμορφη ένδεια αυτής της Διοίκησης και ειδικότερα ο κυνισμός των αποφάσεων της ως απόρροια της αμάθειας της.

Μόνο καταστροφές μπορεί να προκαλέσει όπως έπραξε στο μεταπολιτευτικό παρελθόν.

Ανακυκλώνει μαζί με τον εαυτό της την καταστροφικότητα. Αντί να μεταβάλει την παρακμή για την οποία είναι υπεύθυνη σε νέα δημιουργική για την χώρα αφετηρία.

Για αυτό πρέπει να αποσυρθεί όπως και οι Προκρούστειοι πειραματισμοί της στο Ιστορικό σώμα της Χώρας.



Polis-agora.blogspot.com
Ιστολόγιο Μιχάλη Χαραλαμπίδη