Πέμπτη, 30 Σεπτεμβρίου 2010

«ΑΠΟ ΤΟ ΠΑ.ΣΟ.Κ. ΣΤΟ ΚΚΚΑΣΟΡ Ο εκφυλισμός ενός ιστορικού εγχειρήματος»

Αγαπητέ φίλε/φίλη

Η Ομάδα Φίλων του Μιχάλη Χαραλαμπίδη στην Καλλιθέα έχει τη χαρά να σας προσκαλέσει στην πολιτική εκδήλωση/συζήτηση για την παρουσίαση του βιβλίου του Μιχάλη Χαραλαμπίδη
«ΑΠΟ ΤΟ ΠΑ.ΣΟ.Κ. ΣΤΟ ΚΚΚΑΣΟΡ
Ο εκφυλισμός ενός ιστορικού εγχειρήματος»

Ομιλητής θα είναι ο ίδιος ο συγγραφέας. Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί το Σάββατο 9 Οκτωβρίου 2010, στις 7.30 μ.μ., στο Δημαρχείο Καλλιθέας (Μαντζαγριωτάκη 76, κοντά στην πλατεία Δαβάκη)*.

*Τρόποι πρόσβασης στον χώρο της εκδήλωσης: τρόλεϊ 1, 5, λεωφορείο 040. Το δημαρχείο Καλλιθέας απέχει από τον σταθμό Καλλιθέας του ηλεκτρικού σιδηροδρόμου περίπου 10 λεπτά.

Απόσπασμα από την ομιλία του Μιχάλη Χαραλαμπίδη στην Θήβα 27-9-2010.

Τρίτη, 28 Σεπτεμβρίου 2010

ΠΟΙΟΣ ΣΚΟΤΩΣΕ ΤΗΝ ΑΝΤΙΓΟΝΗ ΟΙΚΟΔΟΜΗΣΗ ΜΙΑΣ ΝΕΑΣ ΠΟΛΗΣ ΣΤΗΝ ΘΗΒΑ


ΜΙΧΑΛΗΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΙΔΗΣ
Από την ομιλία του στο συνεδριακό Κέντρο Θήβας

ΠΟΙΟΣ ΣΚΟΤΩΣΕ ΤΗΝ ΑΝΤΙΓΟΝΗ
ΟΙΚΟΔΟΜΗΣΗ ΜΙΑΣ ΝΕΑΣ ΠΟΛΗΣ ΣΤΗΝ ΘΗΒΑ


Η σημερινή Θήβα δεν μπορεί να ονομασθεί πόλη. Πρόκειται για ένα αρνητικό παράδειγμα της μη Πόλης, της Αντίπολης. Δυστυχώς οι ψευτοελίτ – αυτό το Λούμπεν - έχουν χάσει την έννοια της πόλης την οποία προσφέραμε εμείς οι Έλληνες στην οικουμένη. Πρόκειται για έναν εκβαρβαρισμό των πόλεων και των ανθρώπων. Δεν είναι πόλης όπως γράφω στο βιβλίο μου «ΠΟΛΕΩΝ ΚΑΙ ΤΟΠΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑ» η άθροιση πολυκατοικιών, σκουπιδιών χωρίς νοήματα, μνημεία, συμβολισμούς.
Εδώ σκοτώθηκε η Αντιγόνη, ο Σοφοκλής, ο Πελοπίδας, ο Πολιτισμός.
Οι ένοχοι είναι ο συνασπισμός του τσιμέντου, αυτοί οι ίδιοι που υπονόμευσαν τα σχέδια μου για την δημιουργία νέων Πόλεων. Από την Θράκη και την Θεσσαλία μέχρι την Κρήτη και την Πελοπόννησο τις προηγούμενες τρεις - τέσσερις δεκαετίες, μισός αιώνας περίπου. Οι λάτρεις της ιδεολογίας της ασχήμιας, οι υπονομευτές των σχεδίων μας, προσπαθούν σήμερα να συντηρηθούν στην εξουσία δια της κλοπής, λεηλασίας ιδεών. Είναι η πολιτική ως απάτη, η Λούμπενπολιτική με κύριο εκφραστή την παρέα του ΚΚΚΑΣΟΡ.
Δολοφόνησαν τα οράματα μας, τώρα δολοφονούν τις λέξεις.
Ποια είναι η λύση για την Θήβα. Η απελευθέρωση της ιστορικής πόλης από την ασχήμια, το τσιμέντο, το σίδερο. Η δημιουργία μίας νέας Πόλης. Η ανάκτηση, η Επανασύνδεση με την Κληρονομιά της ιστορικής Θήβας. Ένας συνδυασμός αυτού που ονομάζω στο βιβλίο μου Πολεοδομία των Κατεδαφίσεων και δημιουργία Νέων Πόλεων. Είναι ο δρόμος ώστε η Θήβα να γίνει Πόλης και Θήβα. Τώρα δεν είναι ούτε το ένα ούτε το άλλο. Για αυτό δεν την επισκέπτεται κανείς. Απορώ πώς ζείτε μέσα σε αυτήν την ασχήμια. Όπως ζουν στην Κοζάνη, στα Γιαννιτσά, το Ηράκλειο και στους άλλους κλώνους της μη Αθήνας.
Στον νέο αιώνα θα μπούμε με νέες πόλεις. Άξιες του ονόματος και της παράδοσης, της Εθνικής Κληρονομιάς μας. Ο Εμπεδοκλής από τον Ακράγαντα έλεγε. «Οι Έλληνες χτίζουν ένα σπίτι σαν να μην επρόκειτο να πεθάνουν ποτέ». Αυτή η παράδοση ήταν ζωντανή μέχρι χθες στην Τήνο, την Χίο, την Ήπειρο, τα Λαγκάδια, τους Μεταξάδες, στον Πόντο. Στους μάστορες Παππούδες μας.
Δημιουργήστε ‘ως Κοινωνία Πολιτών ένα «Εργαστήρι», ένα «Ναυπηγείο» για την Νέα Πόλη. Θα είμαι μαζί σας. Θα είναι μαζί μας όλες οι Αρχιτεκτονικές σχολές, όλοι οι Αρχιτέκτονες της Ευρώπης και του Κόσμου.
Για τις εδώ δεν ξέρω. Δεν νομίζω να ωρίμασαν και να απελευθερώθηκαν ακόμη.




Γλυφάδα 28 Σεπτεμβρίου 2010

Polis-agora.blogspot.com Ιστολόγιο Μιχάλη Χαραλαμπίδη

Παρασκευή, 24 Σεπτεμβρίου 2010

ΟΤΑΝ ΘΕΩΡΕΙΣ ΤΟΥΣ ΠΟΝΤΙΟΥΣ ΖΩΑ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΟΥΣ ΣΚΟΤΩΣΕΙΣ

ΜΙΧΑΛΗΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΙΔΗΣ
ΟΤΑΝ ΘΕΩΡΕΙΣ ΤΟΥΣ ΠΟΝΤΙΟΥΣ ΖΩΑ
ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΟΥΣ ΣΚΟΤΩΣΕΙΣ

Έλεγε ο Αισχύλος «Απλά γαρ εστί της αλήθειας έπη» Απλά είναι τα λόγια της αλήθειας. Ο Ν. Παπαδόπουλος δεν μιλά απλά. Λέει πολλά, πολλά ψέματα. Δεν τα λέει, του τα γράφουν οι μηχανισμοί του ΚΚΚΑΣΟΡ, του υιού Παπανδρέου για να καλύψουν την ύπουλη, ολοκληρωτικού τύπου απόπειρα κατάργησης της 19ης Μαΐου την περίοδο 1996 – 2010. Αν δεν αντιστεκόμουν σ’ αυτήν την φασιστική απόπειρα θα είχε καταργηθεί. Θέλουν να σκεπάσουν τις ανομίες, τις προσβολές, τις βαρβαρότητες τους, να νομιμοποιηθούν. Το 1996-97 δεν σχεδίασαν την προώθηση της αναγνώρισης της γενοκτονίας των Ποντίων διεθνώς, όπως ψεύδεται. Σχεδίασαν την υπονόμευση και κατάργηση της. Πρώτη πρόβα ήταν η Συναυλία Ρουβά-Κουτ την 19η Μαΐου το 1997. Η νεολαία της Κύπρου τους έδωσε την πρέπουσα απάντηση. Τι έκανε γι αυτό ο Έλληνας Πόντιος βουλευτής Ν. Παπαδόπουλος και ο συνασπισμός της Ποντιακής αναξιοπρέπειας; Οι Καπό είπα στην ομιλία μου στην Παλιά Βουλή. Ενώ τότε σιωπούσε τώρα ψεύδεται. Το έκανε στη Θεσσαλονίκη την 19η Μαΐου του 2010. Την ημέρα της έκθεσης για τον Κεμάλ στις εισαγωγικές εξετάσεις. Το επανέλαβε χθες στην Παλιά Βουλή. Τι προσβολή προς το πνεύμα και τη μνήμη του Κτιρίου!!
Είναι εκτός των αξιών του πολιτισμού μας που εκφράζεται με το «Μη ψεύδου αλλά αλήθευε» του Σοφοκλή. «Το ψεύδος αισχύνου». Να ντρέπεσαι για τα ψέματα, του Χείλωνα.
Η προσχεδιασμένη, ολοκληρωτικού τύπου προσπάθεια οδηγεί τον Παπαδόπουλο, χωρίς να το συνειδητοποιεί ίσως, στην ταύτιση με γενοκτονικές λογικές. Γιατί όταν διαβάζεις στη Θεσσαλονίκη ότι ο αρχηγός του ΚΚΚΑΣΟΡ Γ. Παπανδρέου έθεσε στον Ερντογκάν το αίτημα της αναγνώρισης της Γενοκτονίας των Ποντίων και άλλα ευτράπελα, τότε κατ’ αρχάς ψεύδεσαι. Γιατί ο αρχηγός του ΚΚΚΑΣΟΡ ήταν και είναι φανατικός ιεραπόστολος Ταλιμπάν της κατάργησης της 19ης Μαΐου. Τα κρούσματα συνεχή και πολλά. Μίλησε γι αυτά μια εκπρόσωπος της διασποράς από τη Νέα Υόρκη. Όταν όμως ψεύδεσαι μπροστά στους Ποντίους με τόση θρασύτητα και κυνισμό, τότε σημαίνει ότι θεωρείς τους Ποντίους βλάκες, ηλίθιους, ζώα. Εδώ είναι αυτό που ονομάζω γενοκτονική ολοκληρωτικού τύπου λογική των μηχανισμών του ΚΚΚΑΣΟΡ με όργανο, τελευταία, τον Παπαδόπουλο και όχι μόνον. Γιατί όταν κάποιον τον θεωρείς ζώο, σημαίνει ότι μπορεί να τον σκοτώσεις, να τον δολοφονήσεις. Έτσι μπαίνουν σε λειτουργία οι μηχανισμοί του εγκλήματος. Αυτό διδάσκουν οι μελέτες για τις γενοκτονίες. Το ξέρουν αυτό ο/η συγγραφέας των κειμένων του Παπαδόπουλου;
Δεν νομίζω ότι ο Όλαφ Πάλμε θα ήταν ευτυχής. Πήγα στον τάφο του τον Μάιο του 2006, όταν ξεκίνησα αυτή την υπόθεση με τον Τάσο Σταφυλίδη, τον βουλευτή του Αριστερού Κόμματος της Σουηδίας. Όπως δεν πιστεύω ότι αυτές οι αποκρουστικές υπανάπτυκτες πρακτικές υιοθετούνται από το Σουηδικό Σοσιαλιστικό Κόμμα.
Ο Ν. Παπαδόπουλος δεν έδειξε σεβασμό προς τους νεκρούς ούτε προς τις νέες γενιές. Αν σεβόταν τα παιδιά θα αντιδρούσε για την έκθεση και πολλά άλλα. Για την ανήθικη συμπεριφορά του οφείλει να ζητήσει πολλές και ειλικρινείς συγνώμες. Διαφορετικά θα εξοστρακιστεί από την Ποντιακή Κοινότητα.
Ο αγώνας μας για τη δικαίωση από την παγκόσμια κοινότητα έχει ως πρώτα εφόδια την ηθική, την αλήθεια, τον αυτοσεβασμό. Προκύπτει όμως ακόμη ένα ζήτημα. Είναι άδικο, έκφραση εκβαρβαρισμού, αντιδημοκρατικότητας, ολοκληρωτισμού να τιμάς αυτούς που δεν το αξίζουν και να αγνοείς, αδικείς αυτούς που ήταν πρωταγωνιστές. Να παραχαράζεις την ιστορία και την Πολιτική Διαλεκτική.
Αυτός που αξίζει τιμής στην υπόθεση της αναγνώρισης της γενοκτονίας των Ποντίων από το Σουηδικό Κοινοβούλιο, είναι ο Τάσος Σταφυλίδης και ο Hans Lind βουλευτές του Αριστερού Κόμματος της Σουηδίας. Πρώτα οι σύλλογοι του Νομού Κιλκίς και μετά του Νομού Καβάλας οφείλουν να τους τιμήσουν για να υπερασπιστούν την αλήθεια, την ιστορία, τον ανθρώπινο πολιτισμό. Ο Τάσος Σταφυλίδης πήγε ενάντια στο ρεύμα της υπονόμευσης και κατάργησης της 19ης Μαΐου.
Ο Ν. Παπαδόπουλος ήταν με το ρεύμα, το Κεμαλολάγνο ρεύμα των σκοτεινών παρεών Γ. Παπανδρέου, Ρεπούση κλπ.
Γι αυτό καταψήφισε στο Κοινοβούλιο το αρχικό ψήφισμα. Μπέρδεψε τα κουμπιά, είπε. Αυτό είναι το ηθικό επίπεδο. Ήθελα να κάνω γνωστό σε όλο αυτό το σύστημα και παρασύστημα που υπονόμευσε ύπουλα και υπονομεύει τον δίκαιο αγώνα μας ότι αυτές οι αντιηθικές δεν μπορούν να νομιμοποιηθούν ώστε να μη συνεχίσουν να εκτίθενται.
Η Πολιτική ως Απάτη της οποίας ήταν γεννήτορες κατέρρευσε βυθίζοντας την χώρα στην χρεοκοπία και δεν μπορούμε να επιτρέψουμε την συνέχεια της. Η ηθική κάθαρση, η αλήθεια είναι αιτήματα της ιστορίας και των ελεύθερων Ελλήνων.

Ιστοσελίδα Μιχάλη Χαραλαμπίδη : polis-agora.blogspot.com

Δευτέρα, 20 Σεπτεμβρίου 2010

ΠΛΑΤΕΙΕΣ ΤΩΝ ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΤΟΥ ΣΑΒΒΑΤΟΥ

ΜΙΧΑΛΗΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΙΔΗΣ
Μιλώντας* στην αίθουσα της Παλιάς Βουλής
Στο Διεθνές Συμπόσιο με θέμα
«Τρεις γενοκτονίες μια στρατηγική»

ΠΛΑΤΕΙΕΣ ΤΩΝ ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΤΟΥ ΣΑΒΒΑΤΟΥ

Οι γενοκτονίες των αυτοχθόνων Λαών της Μικράς Ασίας είναι κύρια Γυναικοκτονίες. Η συνέχεια της επίθεσης ενάντια στη γυναίκα του άλλου εκφράζεται σήμερα στο πρόσωπο της Κούρδισας. Τη νέα σεξουαλική λεία πολέμου. Εκφράζεται στα πρόσωπα των γυναικών του Σαββατου. Τις μάνες, αδελφές, φίλες, τις αγαπημένες, τις συζύγους τω Αγνοουμένων Ασσυρίων, Τούρκων, Κούρδων, Ποντίων, Αράβων, Λαζών που συγκεντρώνονται κάθε Σάββατο στη γνωστή πλατεία της Κωνσταντινούπολης. Δυστυχώς εδώ ως εκπροσώπηση των γυναικών επεβληθήκαν οι γλάστρες της τηλεόρασης, των αντιπεριοδικών, των κομμάτων μη κομμάτων. Πουθενά στην Ευρώπη δεν παρατηρείται μια τόσο θλιβερή, κωμική και επαρχιώτικη εικόνα. Έτσι για πολλούς λόγους προσωπικούς και ιστορικούς και με αφορμή τις Δημοτικές εκλογές προτείνω το εξής. Να ψηφίσετε ως Δημάρχους στην Αττική, τη Θεσσαλονίκη, την Αλεξανδρούπολη, τα Χανιά, παντού, αυτούς και αυτές που θα δώσουν σε πλατείες το εξής όνομα : Πλατεία των Γυναικών του Σαββάτου. Γιατί; Για τον εξανθρωπισμό μας. Για να υμνήσουμε τη ζωή και να μην ανεχόμαστε το θάνατο. Η ανοχή του μηχανισμού που επί δεκαετίες παράγει αγνοούμενους είναι βαρβαρότητα, είναι ύμνος στο θάνατο.
Για να απαντήσουμε στον μειοψηφικό εγκάθετο συνασπισμό του ρατσισμού που θέλει να δώσει στους δρόμους μας ονόματα τεράτων. Το όνομα του Κεμάλ Ατατούρκ. Για να κάνετε επιτέλους, ως άνθρωποι και ως πολίτες, κάτι ανθρωπιστικό, προοδευτικό, έξυπνο, φρέσκο, αναγεννητικό. Αρκετά με τον κονφορμισμό, τον αριβισμό, τον καριερισμό, τη σκουριά. Χρόνια έχετε να κάνετε κάτι ωραίο. Για να επαναφέρουμε την αισθητική και πνευματική ομορφιά στις πόλεις μας. Να ανακτήσουμε την έννοια της πλατείας, της Αγοράς.
Να γεμίσουμε την Ευρώπη, τη Ρώμη, τη Φλωρεντία, τη Βενετία, το Παρίσι, το Βερολίνο, τη Στοκχόλμη, την Πράγα, τη Σόφια, το Εριβάν με πλατείες των Γυναικών του Σαββάτου.

Ολόκληρη η εισήγηση του Μιχάλη Χαραλαμπίδη θα δημοσιευθεί προσεχώς σε βιβλίο.
Γλυφάδα, 19.09.2010
Ιστοσελίδα Μιχάλη Χαραλαμπίδη : polis-agora.blogspot.com

Παρασκευή, 17 Σεπτεμβρίου 2010

ΚΑΙ Η ΔΙΚΤΑΤΟΡΙΑ Ο ΠΑΤΑΚΟΣ ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΣΕ ΤΟ BBC

ΜΙΧΑΛΗΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΙΔΗΣ
Μιλώντας σε Ρ/Σ

ΚΑΙ Η ΔΙΚΤΑΤΟΡΙΑ Ο ΠΑΤΑΚΟΣ ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΣΕ ΤΟ BBC


Στην περίπτωση του ΚΚΚΑΣΟΡ, το ανώτερο στάδιο του εκφυλισμού του ΠΑ.ΣΟ.Κ. έχουμε ένα φαινόμενο σύγχρονου ολοκληρωτισμού. Αν υπήρχαν αυτόνομα, επαρκή Πανεπιστήμια με το ανάλογο ακαδημαϊκό προσωπικό θα είχαμε ένα κύκλο συζητήσεων, ερευνών, εκδόσεων για αυτό το φαινόμενο. Εδώ υπάρχει Εξάρτηση και Επιστημονική ανεπάρκεια του προσωπικού. Οι εξαιρέσεις είναι ελάχιστες.
Ήταν αναμενόμενη η αντίδραση στο δρώμενο με τα παπούτσια. Αντίδραση ολοκληρωτικού, καθεστωτικού τύπου. Παρόμοια δρώμενα στην Ευρώπη παρατηρούνται συχνά και οι αντιδράσεις δεν παίρνουν ολοκληρωτικές εκφράσεις. Εδώ όμως η εξουσία είναι αδύνατη, ανασφαλής και εξαρτώμενη από τον ολοκληρωτικό έλεγχο της πληροφόρησης.
Η Ιταλία του Μπερλουσκόνι είναι όαση Δημοκρατίας σε σχέση με εδώ. Μπορούν να γίνουν συγκρίσεις, μια Πανεπιστημιακή έρευνα, με τις ΥΕΝΕΔ της χούντας. Όπως και τότε οι πολίτες κατέφευγαν στο BBC, στην Ντόιτσε Βέλε.
Οι αντιδράσεις της χούντας, του Πατακού ήταν παρόμοιες με τις σημερινές. Όλοι οι ολοκληρωτισμοί έβλεπαν και βλέπουν «εχθρούς του Έθνους. Εχθρούς του Λαού». Από τον Χότζα στη Αλβανία, τον Πόλ Πότ στην Καμπότζη, τον Τσαουσέσκου στην Ρουμανία.
Η εμπλοκή του BBC αποκάλυψε τον τριτοκοσμικό ολοκληρωτικό χαρακτήρα της πληροφόρησης στον τόπο μας. Έτσι όλο το σύστημα της χρεοκοπίας, μιζοπολιτικής και της διαπλοκής με το «τηλεοπτικό μπειλίκι» αντέδρασε γιατί αποδείχθηκε ΤουρκοΜπαρόκ. Καθόλου Ευρωπαϊκό σύμφωνο δηλαδή με την Ελληνική Δημοκρατική παράδοση και τον Αριστοφάνη.


Γλυφάδα 17 Σεπτεμβρίου 2010


Polis-agora.blogspot.com Ιστολόγιο Μιχάλη Χαραλαμπίδη

ΚΑΙ Η ΔΙΚΤΑΤΟΡΙΑ Ο ΠΑΤΑΚΟΣ ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΣΕ ΤΟ BBC

ΜΙΧΑΛΗΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΙΔΗΣ
Μιλώντας σε Ρ/Σ

ΚΑΙ Η ΔΙΚΤΑΤΟΡΙΑ Ο ΠΑΤΑΚΟΣ ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΣΕ ΤΟ BBC


Στην περίπτωση του ΚΚΚΑΣΟΡ, το ανώτερο στάδιο του εκφυλισμού του ΠΑ.ΣΟ.Κ. έχουμε ένα φαινόμενο σύγχρονου ολοκληρωτισμού. Αν υπήρχαν αυτόνομα, επαρκή Πανεπιστήμια με το ανάλογο ακαδημαϊκό προσωπικό θα είχαμε ένα κύκλο συζητήσεων, ερευνών, εκδόσεων για αυτό το φαινόμενο. Εδώ υπάρχει Εξάρτηση και Επιστημονική ανεπάρκεια του προσωπικού. Οι εξαιρέσεις είναι ελάχιστες.
Ήταν αναμενόμενη η αντίδραση στο δρώμενο με τα παπούτσια. Αντίδραση ολοκληρωτικού, καθεστωτικού τύπου. Παρόμοια δρώμενα στην Ευρώπη παρατηρούνται συχνά και οι αντιδράσεις δεν παίρνουν ολοκληρωτικές εκφράσεις. Εδώ όμως η εξουσία είναι αδύνατη, ανασφαλής και εξαρτώμενη από τον ολοκληρωτικό έλεγχο της πληροφόρησης.
Η Ιταλία του Μπερλουσκόνι είναι όαση Δημοκρατίας σε σχέση με εδώ. Μπορούν να γίνουν συγκρίσεις, μια Πανεπιστημιακή έρευνα, με τις ΥΕΝΕΔ της χούντας. Όπως και τότε οι πολίτες κατέφευγαν στο BBC, στην Ντόιτσε Βέλε.
Οι αντιδράσεις της χούντας, του Πατακού ήταν παρόμοιες με τις σημερινές. Όλοι οι ολοκληρωτισμοί έβλεπαν και βλέπουν «εχθρούς του Έθνους. Εχθρούς του Λαού». Από τον Χότζα στη Αλβανία, τον Πόλ Πότ στην Καμπότζη, τον Τσαουσέσκου στην Ρουμανία.
Η εμπλοκή του BBC αποκάλυψε τον τριτοκοσμικό ολοκληρωτικό χαρακτήρα της πληροφόρησης στον τόπο μας. Έτσι όλο το σύστημα της χρεοκοπίας, μιζοπολιτικής και της διαπλοκής με το «τηλεοπτικό μπειλίκι» αντέδρασε γιατί αποδείχθηκε ΤουρκοΜπαρόκ. Καθόλου Ευρωπαϊκό σύμφωνο δηλαδή με την Ελληνική Δημοκρατική παράδοση και τον Αριστοφάνη.


Γλυφάδα 17 Σεπτεμβρίου 2010


Polis-agora.blogspot.com Ιστολόγιο Μιχάλη Χαραλαμπίδη

Δευτέρα, 13 Σεπτεμβρίου 2010

ΜΕ ΚΛΟΠΙΜΑΙΑ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΜΑΪΜΟΥ ΔΕΝ ΚΥΒΕΡΝΑΤΑΙ Η ΧΩΡΑ

ΜΙΧΑΛΗΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΙΔΗΣ
Μιλώντας σε Ρ/Σ για την ομιλία του Γ. Παπανδρέου στην Θεσσαλονίκη

ΜΕ ΚΛΟΠΙΜΑΙΑ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΜΑΪΜΟΥ ΔΕΝ ΚΥΒΕΡΝΑΤΑΙ Η ΧΩΡΑ
Η ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΚΑΙ ΠΡΑΣΙΝΗ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΤΟΥ Γ.Π. ΕΙΝΑΙ Η ΠΛΑΣΤΙΚΗ ΣΑΚΟΥΛΑ ΣΤΟΝ ΜΠΟΥΣ

Κατά αρχάς δεν πρόκειται για έκθεση. Πρόκειται για φθινοπωρινή έξοδο μιας ψευτοΑθηναικής νομενκλατούρας – των ολιγαρχών με φθηνές, μπανάλ ατραξιόν.
Όσο για την κλοπή των οπώρων που με ρωτάται. Ρόλος ενός Κυβερνήτη δεν είναι να τσιμπολογά και να κλέβει οπώρας, ιδέες, βιβλία στην περίπτωση μας αλλά να Κυβερνά , να συνθέτει κοινωνικές, οικονομικές και αναπτυξιακές διεργασίες..
Το ζήτημα της αισθητικής στα προϊόντα, στις πόλεις, του δεν γίνεται, «δενγινετισμό» το ονόμασα, της διατροφής ήταν αιτήματα της δεκαετίας του 70’, του 80’, του 90’, του 2000. Τότε πήραν το λάδι οι Ιταλοί. Για αυτά ως γνωστόν δημιούργησα μορφωτικά πολιτικά οικοδομήματα σε ένα εχθρικό περιβάλλον.
Πολύ αργά τα ανακάλυψε ο εγγονός και βιολογικός υιός Παπανδρέου για να μεταμορφωθεί και να συντηρηθεί στην εξουσία. Αφού τα πολέμησε με κρατικούς, παρακρατικούς, εξωθεσμικούς και εξωελλαδικούς μηχανισμούς επί δεκαετίες. Έχω κακές εμπειρίες. Η ιστορία όμως και οι πράξεις του τον κατατάσσουν στους πρωταγωνιστές, τους πρώτους ενόχους της χρεοκοπίας και του διασυρμού της χώρας. Αυτή η κατάταξη δεν αλλάζει σήμερα.
Ο μεταμορφισμός και η διαρκής αλλαγή χρωμάτων είναι χαρακτηριστικό του ολοκληρωτισμού και της υποανάπτυξης, της πολιτικής υποανάπτυξης.
Η πραγματική και όχι η φραστική υποκριτική αισθητική και πράσινη ταυτότητα του είναι η πλαστική σακούλα του Duty Free των Αθηνών στον Μπούς το 2003. Τότε δεν ήξερε τις φιάλες του λαδιού, τα Κλασσικά Αγγεία. Ήξερε τα Μακ Ντόναλντ και έκανε άλλα πράγματα. Είναι το τσιμέντο στο Δέλτα του Φαλήρου κλπ. Είναι η αντιαισθητική και αντιηθική του χορεύω επάνω στους νεκρούς της Σμύρνης. Η Ελληνική αισθητική δεν είναι το ζεμπέκικο στο γκαζόν της Σμύρνης.
Αυτού του τύπου η προσβολή του Δημόσιου Βίου, της πολιτικής, της έννοιας του διαλόγου με την κλοπή ιδεών, βιβλίων ταιριάζει σε βαρβάρους όχι σε Έλληνες. Το λέει η ιστορία και ειδικά αυτή της Αναγέννησης, όταν η Ευρώπη ανακάλυπτε την Ελλάδα.
Δεν χαρακτηρίζουν την δημόσια σφαίρα αλλά κακόφημες ομάδες και παρέες. Είναι μια συμπεριφορά Λούμπεν, «Λούμπενπολιτικής».
Με κλοπιμαία όμως πολιτικά προϊόντα μαϊμού, δεν μπορεί να κυβερνηθεί μία χώρα, να συγκροτηθεί η Δημόσια σφαίρα, να λειτουργήσει η Δημοκρατία. Ούτε να καλυφθεί η μορφωτική, η λεκτική πενία για τα ζητήματα της ανάπτυξης και το έλλειμμα αναπτυξιακού σχεδιασμού.
Μπορεί να έχουν διορίσει μια στρατιά φίλων, συγγενών, πελατών εγχώριων και ξένων για να καλύψουν την διανοητική και πολιτική ανεπάρκεια του Γ.Π. αλλά τελικά καταφεύγουν στην άνομη, λούμπεν κλοπή των βιβλίων μου. Στις Η.Π.Α. θα είχαν κυρώσεις. Για την νέα κλοπή οφείλουν να καταθέσουν άλλα 200.000 ευρώ σε ένα ταμείο Συνταξιούχων. Από αυτά που πήραν από το Κράτος για την παραγωγή πολιτικής.
Όταν έγινε η κλοπή του βιβλίου μου για την «Ποιότητα της Ανάπτυξης» στην Ολυμπία μετά την καταστροφή, απευθύνθηκα στον Πρόεδρο της Δημοκρατίας Κάρολο Παπούλια και τον Πρόεδρο της Βουλής Κ. Σιούφα. Για να αποτραπεί ο εκβαρβαρισμός. Επανέλαβαν την λεηλασία το 2008 στην έκθεση της Θεσσαλονίκης.
Όταν όμως ο δημόσιος βίος προσβάλλεται με συμπεριφορές Λούμπεν και ολοκληρωτισμού, χάνει το κύρος, την αξιοπιστία, την αξιοπρέπεια του και απουσιάζει η Δημοκρατία τότε είναι επόμενο αυτά τα φαινόμενα, οι εκπρόσωποι του εμπαιγμού και του Λούμπεν να αντιμετωπίζονται με παπούτσια χθες, με ξύγαλαν, κατά το Βυζαντινό - Ρωμαϊκό οξύγαλαν αύριο. Γιαούρτι δηλαδή που μπορεί να ρίξουν οι νέοι και νέες Πόντιοι και Ίωνες για τις προσβολές των νεκρών της Σμύρνης, του Πόντου από τον υιό Παπανδρέου.
Είναι βλέπεται πολλές οι αμαρτίες στις οποίες έχει περιπέσει. Χρειάζεται οξυγόνο η πολιτική ζωή και όχι τον άνθρακα του ΚΚΚΑΣΟΡ.

Γλυφάδα 13 Σεπτεμβρίου 2010

Polis-agora.blogspot.com Ιστολόγιο Μιχάλη Χαραλαμπίδη


Παρασκευή, 10 Σεπτεμβρίου 2010

Τετάρτη, 8 Σεπτεμβρίου 2010

Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΡΕΙ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΟΒΑΡΟΤΗΤΑ ΤΗΣ

ΜΙΧΑΛΗΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΙΔΗΣ

Μιλώντας σε Ρ/Σ για τον Ανασχηματισμό

Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΡΕΙ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΟΒΑΡΟΤΗΤΑ ΤΗΣ

Είναι πολύ γνωστό ότι πριν τις εκλογές του Οκτωβρίου του 1981 έκφρασα τις απόψεις μου για το πώς μπορεί να κυβερνηθεί η χώρα. Τις έκανα πρώτα πράξη και μετά βιβλίο. Η χώρα, Άρχοντες και λαός ήθελαν μια σύγχρονη παιδεία διακυβέρνησης. Δεν την είχαν. Η μεταπολίτευση έκανε το Κυβερνώ διορίζω, το Κόμμα μιζοκόμμα και την Κυβέρνηση μιζοκυβέρνηση. Η ιστορία μου έδωσε δίκαιο.

Για το σήμερα δεν νομίζω ότι χρειάζεται να κάνω σχολιασμούς. Είναι ορατό ότι είμαστε στην σφαίρα του κωμικού και του εμπαιγμού. Της απάτης δηλαδή. Ας μείνω όμως σε ένα γεγονός. Όταν σε συνθήκες Παγκοσμιοποίησης, σε μια Ωκεανική χώρα όπως είναι η Ελλάδα υποβαθμίζεις, καταργείς το Υπουργείο Ναυτιλίας, το μεταφέρεις στην ξηρά, στην πλατεία Συντάγματος και μετά 11 μήνες το επαναφέρεις τότε όχι μόνο δεν έχεις σχέση με το γίγνεσθαι, το είναι αυτής της χώρας, του Έθνους, του Πλανήτη Γη, αλλά δεν ξέρεις τι σου γίνεται. Κάτι που ήταν βέβαια γνωστό.

Η Πολιτική και διακυβέρνηση στην χώρα πρέπει να βρουν την αξιοπρέπεια, το κύρος, την εξυπνάδα, την σοβαρότητα , το αίσθημα ευθύνης προς αυτόν τον τόπο.

Η χώρα δεν είναι παιχνιδάκι στα χέρια κανενός.


Γλυφάδα 8 Σεπτεμβρίου 2010

Polis-agora.blogspot.com Ιστολόγιο Μιχάλη Χαραλαμπίδη

ΕΚΔΗΛΩΣΗ - ΟΜΙΛΙΑ: ΟΜΟΙΟΤΗΤΕΣ ΝΑΖΙΣΜΟΥ - ΚΕΜΑΛΙΣΜΟΥ

ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΕ ΤΗΝ ΖΩΗ ΟΧΙ ΜΕ ΤΟΝ ΘΑΝΑΤΟ

ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΜΙΧΑΛΗ ΧΑΡΑΛΑΜΠΙΔΗ

ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΕ ΤΗΝ ΖΩΗ ΟΧΙ ΜΕ ΤΟΝ ΘΑΝΑΤΟ

Ο ΒΑΘΥΣ ΦΙΛΟΡΑΤΣΙΣΤΙΚΟΣ ΦΙΛΟΚΕΜΑΛΙΚΟΣ ΣΥΝΑΣΠΙΣΜΟΣ Γ. ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ – Γ. ΜΠΟΥΤΑΡΗ – ΚΚΚΑΣΟΡ – Δ. Α.
ΘΑ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΤΕΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΕΙΣ.

NO PASARAN – ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΡΑΣΟΥΝ

Η πόλη της Θεσσαλονίκης κατοικείται από ανθρώπους που στον προηγούμενο αιώνα υπέστησαν πολιτικές γενοκτόνας βίας. Γνώρισαν δύο ιδεολογίες του θανάτου, τον ναζισμό και τον κεμαλισμό.

Η πόλη αυτή γνώρισε την νεοφασιστική βία με θύμα έναν μεγάλο άνδρα, έναν άνθρωπο της ειρήνης τον Γρηγόρη Λαμπράκη.

Αυτοί οι λόγοι, τα τραγικά αυτά γεγονότα του προηγούμενου αιώνα καθιστούν τους κατοίκους , τους πολίτες της ιδιαίτερα προσηλωμένους σε μια μεγάλη , θεμελιώδη αξία. Αυτήν του σεβασμού της ανθρώπινης ζωής και της ακεραιότητας της μνήμης των νεκρών.

Τα τραγικά γεγονότα της γενοκτόνας βίας καθορίζουν την μνήμη, το πνεύμα, την ταυτότητα, την ατμόσφαιρα, την αύρα αυτής της πόλης.

Αν οι δημοτικές και εθνικές αρχές είχαν συνείδηση του τόπου, της πόλης αντί να την διοικούν ως ξύλινοι γραφειοκράτες, θα είχαν δημιουργήσει ήδη ένα Μουσείο των Ολοκαυτωμάτων και θα αναδείκνυαν την πρωταρχική, κυρίαρχη ταυτότητα της πόλης. Την Θεσσαλονίκη ως πόλη της ζωής.

Σε αντίθεση με το πνεύμα της πόλης, την αξιοπρέπεια, την μνήμη των κατοίκων, των ζωντανών και των νεκρών κινήθηκε ο Γ. Μπουτάρης. Πρότεινε συμβολισμούς, ονομασίες δρόμων , οδός Κεμάλ Ατατούρκ που επιβραβεύουν, υμνούν την βία, τον ρατσισμό, την γενοκτόνα βία, τον θάνατο. Την ιδεολογία του θανάτου. Γιατί ο Κεμάλ, ο κεμαλισμός και ο ναζισμός είναι πρώτα και κύρια δύο ιδεολογίες του θανάτου.

Ο Γ. Μπουτάρης συμβολίζει πλέον μετά την ασέβεια, την ύβρι προς την πόλη της Θεσσαλονίκης όχι την ζωή αλλά τον θάνατο. Την δημιουργία των συνθηκών για την εκ νέου επώαση εκατό χρόνια μετά 1908 – 2010 του κεμαλικού Αυγού του Φιδιού όπως θα έλεγε ο Μπρέχτ.

Στην γιάφκα αυτή των οπαδών μιας ιδεολογίας του θανάτου πρωτοστατεί προσχεδιασμένα και συστηματικά ο εγγονός και υιός Παπανδρέου.

Ήρωας αποκρουστικών πράξεων νομιμοποίησης του κεμαλισμού: χορός στην Σμύρνη, του Άουσβιτς δηλαδή, προσκύνημα του Κεμάλ, εμπνευστής, εντολοδόχος και εντολέας συγγραφής του ρατσιστικού βιβλίου της Ρεπούση, κλπ.

Πρόκειται για έναν βαθύ, αόρατο και ορατό, με «αριστερές παραφυάδες » συνασπισμό καριεριστών, γραφειοκρατών, ρατσιστών που τυγχάνει ιδιαίτερης προώθησης, προστασίας και ασυλίας.

Δολοφονούν, όχι μόνο από βλακεία, το πνεύμα της πόλης της Θεσσαλονίκης ως πόλη της ζωής. Θέλουν μια πόλη μη πόλη, Αντιπόλη που θα συμβολίζει τον θάνατο, τον ρατσισμό, τους φραγκεστάιν, τους δράκουλες της Ιστορίας.

Όταν ο κεμαλισμός καταρρέει, αυτοί παρουσιάζονται ως Ηρακλειδείς του. Προκαλούν εμάς τους ζωντανούς και τους νεκρούς μας που είναι ζωντανοί.

Όλο αυτό το διάστημα αρχίζοντας από σήμερα μέχρι την ημέρα των εκλογών θα πάρουν πανελλαδικά με όλες τις μορφές, με όλους τους τρόπους την απάντηση που αρμόζει στον ολοκληρωτισμό, τον φασισμό, τον ρατσισμό, την χυδαιότητα. Η αντιπαράθεση των εκλογών στην Θεσσαλονίκη έχει τον εξής συμβολισμό. Αυτοί που είναι με την ζωή, την ανθρώπινη και εθνική αξιοπρέπεια και αυτοί που είναι με τον θάνατο, τον απανθρωπισμό, τον εκβαρβαρισμό των Θεσσαλονικέων και των Ελλήνων. Εμείς πάντοτε και τώρα και εις τους αιώνες των αιώνων είμασταν, είμαστε και θα είμαστε με την πρώτη επιλογή. Την ΖΩΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ.

Δεν θα επιτρέψουμε την επώαση στην Θεσσαλονίκη του κεμαλικού Αυγού του Φιδιού.

No pasaran – Δεν θα περάσουν.




Γλυφάδα, 7 Σεπτεμβρίου 2010

Δευτέρα, 6 Σεπτεμβρίου 2010

ΑΛΛΟ Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΩΣ ΑΠΑΤΗ ΚΑΙ ΑΛΛΟ Η ΑΝΑΓΕΝΝΗΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ

ΜΙΧΑΛΗΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΙΔΗΣ
Μιλώντας σε Ρ/Σ/ με αφορμή την συνεδρίαση του Ε.Σ. του ΚΚΚΑΣΟΡ και την ομιλία του Γ. Παπανδρέου.

ΑΛΛΟ Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΩΣ ΑΠΑΤΗ ΚΑΙ ΑΛΛΟ Η ΑΝΑΓΕΝΝΗΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Μια σχολή Πολιτικής Επιστήμης ή Πολιτικής Κοινωνιολογίας έχει στην περίπτωση του Γ. Παπανδρέου πολύ υλικό για να μελετήσει ένα φαινόμενο σύγχρονου ολοκληρωτισμού.

Στο βιβλίο μου Από το «ΠΑ.ΣΟ.Κ. στο ΚΚΚΑΣΟΡ» μιλώ για αυτό. Αυτό που ονομάσθηκε ή καλύτερα παρουσιάσθηκε ως συνεδρίαση του Εθνικού Συμβουλίου είναι μια ολοκληρωτικού τύπου τελετουργία. Ακόμη και στις Η.Π.Α. την πατρίδα της θεαματικοποίησης της πολιτικής θα βρεις κάποια ουσία, κάποια αλήθεια που στην Εγχώρια Εκδοχή – του Πορτορίκο λέω καμία φορά – της μπανανίας απουσιάζει.

Στις διασκέψεις της γνωστής Σάρα Παλιχτς έχεις περισσότερη αυθεντικότητα από αυτές τις πληκτικές και αποκρουστικές τελετουργίες και τους διαβασμένους με δυσκολία μονόλογους του Γ.Π..

Θα έφθαναν στην αυθεντικότητα της Σάρα αν είχαν «εργαστήρια» όπου θα τους απασχολούσαν π.χ. τα εξής θέματα: Πώς τα golden boys θα παρουσιασθούν ως green boys. Αυτή είναι η περίπτωση τους. Πως από Κεμαλολάγνοι θα γίνουμε νεοοθωμανολάγνοι. Πώς από την πλαστική σακούλα δώρο στον Μπούς θα παρουσιασθούμε με την Κρητική Διατροφή και την Πράσινη Ανάπτυξη. Από ΑντιCosco σε φιλοCosco. Από Αντιναυτιλιακοί σε Φιλοναυτιλιακοί. Από χρόνιοι Αθλητές της Πολιτικής Πελατείας των διορισμών, φραστικοί κατήγοροι. Από Μισέλληνες Φιλέλληνες κλπ.

Το φαινόμενο εκτός των άλλων είναι κωμικό και οι θεατρικές επιθεωρήσεις όχι μόνο οι Πανεπιστημιακές Σχολές έχουν μπροστά τους προκλήσεις, άφθονο υλικό για μεγάλες παραγωγές. Αρκεί να διαθέτουν την διανοητική αυτονομία, επάρκεια και εντιμότητα.

Μια όμως σοβαρή Πανεπιστημιακή Σχολή ή ομάδα έρευνας έχει στην περίπτωση του Γ.Π. πολύ υλικό για να μελετήσει αυτό που ονόμασα στο βιβλίο Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΩΣ ΑΠΑΤΗ.

Τα Ευρωπαϊκά αλλά και Αμερικάνικά Πανεπιστήμια τα απασχολεί αυτό το «είδος της πολιτικής». Έχουν εντοπίσει μάλιστα την «εγχώρια» έκφραση.

Δεν νομίζω ότι στην μεταπολίτευση να υπήρξε άλλο πρόσωπο που να βρέθηκε με τον έναν ή τον άλλον τρόπο στην Δημόσια Ζωή και να παρουσιάζει ένα παρόμοιο γράφημα μεταμορφισμών και ψεμάτων όπως ο Γ.Π..

Εκτός αυτού η σύγχρονη πολιτική ιστορία του τόπου καταγράφει τον Γ. Παπανδρέου ως φανατικό πρωταγωνιστή, πλάστη των πολιτικών μιας οικονομίας πληρωμής χρεών, του μοντέλου που οδήγησε στην χρεοκοπία. Αυτή είναι η ιστορική αλήθεια και αυτή δεν μπορεί να σκεπασθεί από βαθείς εξωθεσμικούς και εξωελλαδικούς μηχανισμούς. Η ιστορία λέει ότι το παλιό στον ιστορικό κύκλο του ΠΑ.ΣΟ.Κ. ήταν ο Γ.Π.. Ο Άκης, ο Τσουκάτος, ο Σημίτης δηλαδή ήρθαν μετά.

Μια ηγεμονική, ηθικά διανοητικά και πολιτικά αντιπολίτευση που δυστυχώς απουσιάζει από το Κοινοβούλιο θα του έλεγε ότι ανέλαβε να σώσει την κλεπτοκρατία, την μια συνιστώσα της χρεοκοπίας και τους ξένους τοκογλύφους που απαιτούν εγγυήσεις για την πληρωμή του Χαρατσιού και όχι την Πατρίδα. Τώρα που χρεοκόπησαν την χώρα αναπτύσσουν τον Πατριωτισμό της χρεοκοπίας. Τον ονομάζουν μάλιστα νέο Πατριωτισμό. Μετά από την χρόνια συκοφάντηση της έννοιας και της λέξης Πατρίδα επιστρατεύουν σήμερα αυτήν την λέξη για να νομιμοποιηθούν.

Η εγγύηση, η εξασφάλιση του χαρατσιού για τους ξένους τοκογλύφους απαιτεί την πειθαρχία του Σίσυφου. Έτσι ανέλαβε να δαμάσει τον Σίσυφο τον Ελληνικό λαό δηλαδή που καλείται αυτός και όχι η κλεπτοκρατία να σηκώσει και πάλι την πέτρα του χρέους.

Αν ένας νέος Φοιτητής ή Ερευνητής της Παντείου ‘η άλλης σχολής ασχοληθεί με αυτήν την έρευνα θα δει στην Ελευθεροτυπία καθώς και στην Αυριανή – σε αυτήν θυμάμαι και τον Δημοσιογράφο τον Μάρκο Μουζάκη – τις προειδοποιήσεις μου για το διαρκές μαρτύριο του Σίσυφου, για την πέτρα του χρέους, από το 1985. Τότε όμως παρκάρισαν στο κράτος και έκαναν το κυβερνώ διορίζω.

Παραδείγματα, πράξεις της πολιτικής ως απάτη, ως διαρκής μεταμορφισμός, αλλαγή χρωμάτων που δεν συναντάς ούτε στο ζωικό βασίλειο προκύπτουν πολλά. Όπως προέκυψαν πολλά στο ολοκληρωτικού τύπου Σόου του λεγόμενου Εθνικού Συμβουλίου του μη Κόμματος.

Άλλο όμως η Πολιτική ως Απάτη και άλλο η Αναγεννητική Πολιτική που έχει ανάγκη η χώρα και η οποία θα είναι ένα έργο αυθεντικά νέων Πολιτικών Πρωταγωνιστών.

Η χώρα ταλαιπωρήθηκε πολύ. Έφθασε στα τάρταρα αντί να είναι στην Κορυφή του Ολύμπου από την ανακύκλωση αυτά τα χρόνια της Πολιτικής ως Απάτη και των Εκφραστών της. Μπορεί στο φυσικό περιβάλλον ορισμένα υλικά να ανακυκλώνονται. Στην πολιτική όμως τα φθαρμένα υλικά τα αποβάλεις, τα στέλνεις τουλάχιστον στο σπίτι τους. Όταν τα συντηρείς το πληρώνεις ακριβά.

Αυτό πληρώνει σήμερα η χώρα. Την συντήρηση των παλιών διεφθαρμένων υλικών που θέλουν να επιβληθούν ως νέα ευτελίζοντας, καταργώντας την Πολιτική, την Δημοκρατία, την Αξιοκρατία.


Γλυφάδα 05/09/2010

Polis-agora.blogspot.com Ιστολόγιο Μιχάλη Χαραλαμπίδη

Πέμπτη, 2 Σεπτεμβρίου 2010

Η ΤΕΡΑΤΟΓΟΝΙΑ - ΑΠΟ ΤΟ ΠΑ.ΣΟ.Κ. ΣΤΟ ΚΚΚΑΣΟΡ

ΜΙΧΑΛΗΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΙΔΗΣ*

Η ΤΕΡΑΤΟΓΟΝΙΑ
ΑΠΟ ΤΟ ΠΑ.ΣΟ.Κ. ΣΤΟ ΚΚΚΑΣΟΡ

Η πράξη, το παράδειγμα είναι αποκαλυπτικά της πολιτικής ως Απάτη, της χειραγώγησης των λέξεων και των συνειδήσεων. Είναι εχθρικά με τον ολοκληρωτισμό. Ο εγκλωβισμός των λεκτικών χειραγωγήσεων δεν αντέχει στο χρόνο και στην αποκαλυπτική δυναμική του παραδείγματος, της πράξης. Είναι η διαχρονική συσσώρευση αρνητικών πράξεων και αρνητικών παραδειγμάτων μεγάλων και μικρών που ολοκλήρωσαν τον κύκλο της μετάλλαξης του ΠΑΣΟΚ. Όταν σε ένα πολιτικό οργανισμό αντί για την αληθινή ανανέωση έχεις διαδοχικές επιβολές του παλιού ονομάζοντάς το νέο, διαμέσου μεθόδων ψέματος και χειραγώγησης, τότε ο πολιτικός μεταμορφισμός δίνει τη θέση στη γενετική μετάλλαξη και αυτή στην τερατογονία. Με αυτούς τους όρους εξέφρασα διαδοχικά τις αλλοτριώσεις αυτού του οργανισμού. Κανένα κόμμα στις σύγχρονες ευρωπαϊκές δημοκρατίες δεν είχε τόσο σύντομους χρόνους και αποκρουστικούς τρόπους εκφυλισμού και απόκτησης μιας δεύτερης φύσης τερατώδους μορφής. Η νέα ταυτότητα, το νέο όνομα αυτού του μορφώματος κατακτήθηκε διαμέσου εκείνων των πράξεων που αποτέλεσαν στιγμές θανάτου μιας ιδρυτικής, ένδοξης έστω και φαντασιακής ταυτότητας και γενεσιουργικές πράξεις της νέας.

Με την αλλαγή φρουράς, το πέρασμα στη νέα διοίκηση τους κάλεσα να αλλάξουν όνομα. Δεν το έκαναν. Η ιδρυτική συμφωνία των ιδρυτών του ΠΑΣΟΚ δεν προσδοκούσε αυτό το ιστορικό υποπροϊόν, το τέρας. Είχε πολύ ευγενή κίνητρα και επιδιώξεις που βρίσκονται στον αντίποδα του σημερινού μορφώματος.

Η ιστορία όμως και η πολιτική δεν επιτρέπουν παραφύσιν ταυτότητες. Γι’ αυτό είναι η ιστορία που αποδίδει, στο παραφύσιν και παρά την ιστορία μόρφωμα, το όνομα ΚΚΚΑΣΟΡ. Ειδικά με τη νέα διοίκησή του γιατί αυτή ταυτίζεται ιστορικά με τις στιγμές της τερατογένεσης.

* Μιχάλης Χαραλαμπίδης. Απόσπασμα από το βιβλίο του ΑΠΟ ΤΟ ΠΑ.ΣΟ.Κ. ΣΤΟ ΚΚΚΑΣΟΡ Ο ΕΚΦΥΛΙΣΜΟΣ ΕΝΟΣ ΙΣΤΟΡΙΚΟΥ ΕΓΧΕΙΡΗΜΑΤΟΣ. ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΣΤΡΑΒΩΝ.