Παρασκευή, 25 Νοεμβρίου 2016

ΜΙΧΑΛΗΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΙΔΗΣ - ΣΥΜΒΟΛΑ ΚΑΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΒΑΡΒΑΡΟΤΗΤΑΣ ΟΝΟΜΑΖΟΝΤΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ



Στο βιβλίο  «Το Μικρά Ασία Ενώνει- Το Τουρκία εκβαρβαρίζει ,2011» καθώς και στο «ΑΝΑΣΤΗΛΩΣΗ- Ο Τουρισμός ως πολιτιστική οικονομία, 2015» αναφέρομαι στην εγκληματική και ληστρική οικογένεια του Αλή και των αιμοσταγών γιών του. Πασάς της Τρίπολης ο ένας από αυτούς. Η Katherina Philippa Brachen στο βιβλίο της «Κυνηγοί αρχαιοτήτων στην Ελλάδα 1800-1830» γράφει για τον Αλή Πασά. Οι σύγχρονοί του τον ονόμαζαν «τερατώδες γέννημα του δεσποτισμού».
Αυτά τα σύμβολα της βαρβαρότητας, η πολιτιστική χούντα της μεταπολίτευσης τα ονομάζει, τα εντάσσει σε πολιτιστικές διαδρομές.
Το να λατρεύεις τον Κεμάλ πασά, τον Αλή πασά, τους σφαγείς γιούς του και τους σφαγείς της Σμύρνης, όχι μόνο δεν έχει σχέση με την ελληνικότητα, το ελληνικό φαντασιακό, αλλά είναι απάνθρωπο.
Όταν μάλιστα αυτήν την λατρεία την προωθούν, την καλλιεργούν ελληνικοί κρατικοί θεσμοί ή πραιτωριανά ποντικάκια εγκατεστημένα στους θεσμούς, τότε προκύπτουν άλλα ζητήματα. Αναφέρομαι σε αυτά στο «Ελληνική Πολιτική Παιδεία». Η ανάλυση για το κράτος.
Τι λέει η αντιπολίτευση γι’ αυτές τις ανατριχιαστικές κωμικότητες; Μήπως ο πατέρας Μητσοτάκης πρέπει να κάνει ένα μάθημα στον Κυριάκο για τον αλβανικό φασισμό. Ο Γιωργάκης και αγνοούσε και δεν σεβάστηκε την κληρονομιά για την Ήπειρο αυτού που φέρει το όνομά του, του Γεωργίου Παπανδρέου. Του γέρου της Δημοκρατίας.
Τι λένε τα παιδιά των Σύριζα - Ανέλ;
Η νέα υπουργός Πολιτισμού Λυδία Κονιόρδου; Θα ανεβάσουμε στο ιερό θέατρο της Δωδώνης* έργο για τον Αλή; Ή θα το κάνουμε στάβλο αλόγων και καμήλων, όπως ήταν το Ηρώδειο την περίοδο της τουρκοκρατίας αλβανοκρατίας. Λίγη σοβαρότητα και ευθύνη δεν κάνουν κακό. Άς σταματήσουμε εδώ.   

*επισκεφτείτε την έκθεση στο Μουσείο της Ακρόπολης.