Πέμπτη, 18 Μαΐου 2017

19η ΜΑÏΟΥ - «η Νίκη της ζωής επί του Θανάτου»

                                               Ομιλία  Χαϊδάρι 1990
    Αυτοί που με διάφορους τρόπους αμφισβητούν την 19η Μαΐου ως ημέρα μνήμης της γενοκτονίας των Ποντίων και ως διεθνή ημέρα μνήμης όλων των θυμάτων του κεμαλισμού, ζητώντας την αντικατάστασή της είτε περιορίζοντάς την σε απλή ημέρα μνήμης, ημέρα ψυχικού μνημοσύνου, είτε αποδίδοντας ψηφοθηρικά κίνητρα σ΄ αυτούς που την καθιέρωσαν σε περίοδο σιδήρου και την υπεράσπισαν όταν επεδίωξαν συστηματικά να την καταργήσουν, είτε είναι ηλίθιοι (έχει πολλούς), είτε πλεγματικοί, είτε υπάλληλοι, είτε προβοκάτορες, είτε πράκτορες εξωελληνικών μηχανισμών.
    Δεν νομίζω όμως ότι πρέπει κανείς να ασχολείται με τα παράσιτα της  ιστορίας.
Περιφρονείστε τους.

                                                           Μιχάλης Χαραλαμπίδης
                                                          Αιξωνή-Γλυφάδα-Αττική
                                                                    Μάιος 2017    
                    


  ΤΟ  ΧΡΟΝΟΛΟΓΙΟ  ΤΟ  ΧΡΟΝΙΚΟ  ΤΗΣ  ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑΣ
 ΣΤΟΝ  ΠΟΝΤΟ  ΔΕΝ  ΕΙΝΑΙ  1914 – 1923
 ΑΛΛΑ  1914 – 2017
Μιχάλης  Χαραλαμπίδης
( από τις ομιλίες στο Κιλκίς και την Στοκχόλμη )





                               Michalis Charalambidis

                    (Speaking at an event of the Thracians in Athens)

  THE APOLOGY OF POLISH POPE JOHN

  THE ABSENCE OF APOLOGY FROM THE TURKISH ISLAM


A text of mine from 1993, titled "1204-2004: the Eighth Centennial"* brought about the apology of the Polish Pope John for the destruction and spoliation of Constantinople by the crusaders; that was during his meeting with Archbishop Christodoulos. It was a historic moment without taking advantage of it.

But we did not suffer only the crusades. We also faced the barbarity, the peculiarity of Turkish Islam. Its destructive and genocidal tasks. An updated human future of the region from Evros to Euphrates demands the public and sincere apology of the peculiar Turkish Islam, its kemalist-Islamic transformation.

This is a liberating humanitarian field of gathering and struggle for all spiritual people regardless of nationality and religion. This is the sphere of the humanitarian protagonist of ours.


* The text is included in the volume "Helleniki Politiki Paedia" (Hellenic Political Education)