Δευτέρα 15 Οκτωβρίου 2012

Η Γνώμη Ενός Νέου Ανθρώπου


Η Γνώμη Ενός Νέου Ανθρώπου

Αγαπητοί φίλες και φίλοι, αγαπητοί συνάδελφοι, μπαίνοντας στο διαδίκτυο και βλέποντας αρκετές φορές αυτό το βίντεο, είδα και πολλά σχόλια. Επιτρέψτε μου να καταγράψω ένα από αυτά ενός νέου παιδιού.
          «Είμαι 26 χρονών και αυτό το βίντεο ήταν η πρώτη φορά στη ζωή μου όπου ένας πολιτικός λόγος μου κέντρισε το ενδιαφέρον. Μετά από μερικά λεπτά του βίντεο ο λόγος του κ. Χαραλαμπίδη με καθήλωσε. Γενικότερα δεν ασχολούμαι με την πολιτική και αυτό γιατί νοιώθω αηδία απέναντι στην πολιτική, λόγω των πολιτικών και άλλων που δεν μου κέντρισαν ποτέ το ενδιαφέρον και δεν με έκαναν να νοιώσω ποτέ εμπιστοσύνη στα πρόσωπά τους. Αλλά και να νοιώσω διάθεση να πιστέψω και να στηρίξω τα λεγόμενά τους. Είναι η πρώτη φορά που μαθαίνω την ύπαρξη του κ. Χαραλαμπίδη και είμαι σίγουρος μετά από το βίντεο που είδα ότι φρόντισαν κάποιοι γι’ αυτό.  Αυτοί που φρόντισαν να μην ξέρω εγώ και η γενιά μου, να μην ξέρουμε τον κ. Χαραλαμπίδη, είναι οι ίδιοι που φρόντισαν να φτάσει η γενιά μου να μην έχει ελπίδα για το μέλλον και όρεξη για το παρόν».

Από τον πρόλογο του Πέτρου Ινιωτάκη
Πρόεδρου του Τ.Ε.Ε τμήμα ανατολικής Κρήτης κατά την ομιλία του Μιχάλη Χαραλαμπίδη στην αίθουσα του επιμελητηρίου .