Τετάρτη 25 Οκτωβρίου 2023

ΟΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΟ ΕΙΜΑΙ ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΟΙΤΑΛΙΑΣ

 

ΟΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΟ ΕΙΜΑΙ ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΟΙΤΑΛΙΑΣ


ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗΝ ΤΟΥΡΚΟΙΤΑΛΙΑ


Το είπα στο Ρήγιον της Καλαβρίας κατά την διάρκεια της ομιλίας μου για “την λύση του Τουρκικού προβλήματος, της Τουρκικής παθολογίας” και οφείλω να το επαναλάβω εδώ. Εγώ δεν είμαι για την κατασκευή της ΤουρκοΙταλίας όπως σκέφτονται, σχεδιάζουν ορισμένοι, μάλλον πολλοί σε αυτήν την χώρα.

Το διάβασα σε ένα περιοδικό, στο εξώφυλλό του μάλιστα κατά το ταξίδι μου τον προηγούμενο Σεπτέμβριο. Τι θα είναι η ΤουρκοΙταλία; Ένα τέρας. Πολύ χειρότερο. Τι τρομερή σκέψη. Τι ρόμπα. Τι άσχημη εικόνα για την Ιταλία σήμερα.

Εγώ είμαι υπέρ της επιστροφής, της επανασύνθεσης, της ΕλληνοΙταλίας που υπήρξε επί αιώνες, επί χιλιετίες. Αντιπροσωπεύει την εστία του Παγκόσμιου Πολιτισμού και είναι ζωντανή μέχρι σήμερα.

Για αυτήν την ανθρώπινη ευγενική προσδοκία μου που ταυτίζεται με την ζωή μου θα σας μιλήσω σήμερα.

Είμαι ένας Ιταλιώτης Έλληνας γράφω στο βιβλίο μου.


Μιχάλης Χαραλαμπίδης

Αιξωνή, Οκτώβριος 23


*Μιλώντας στο Hipponnion (VV) κατά την παρουσίαση του βιβλίου του “Καλαβρία η Βαθιά Ελλάδα - Calabria Ellade Profonda”

Η ομιλία θα εκδοθεί τους προσεχείς μήνες