Πέμπτη 1 Σεπτεμβρίου 2022

ΠΟΛΙΤΙΚΗ

 

ΜΙΧΑΛΗΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΙΔΗΣ

(Μιλώντας σε Ρ/Σ)


ΠΟΛΙΤΙΚΗ


Ερώτηση. Κύριε Χαραλαμπίδη είστε ιδρυτικό μέλος νέου πολιτικού κόμματος διαβάζουμε στην ιστοσελίδα iEidiseis;

Απάντηση. Το απόσπασμα αυτό μιας κατασκευασμένης παλιάς ταινίας το έχουμε δει πολλές φορές. Η ιστοσελίδα iEidiseis συνεχίζει συστηματικά μια ολοκληρωτικού τύπου παραπληροφόρηση εναντίον μου. Πρόκειται για συνεχιστές των χειρότερων ολοκληρωτισμών. Ούτε η χούντα με πολεμούσε έτσι. Είναι κατανοητό γιατί το κάνουν. Η προέλευση τους; Είναι μαφίες στην μη Αθήνα; Είναι εξωελλαδικοί; Διακρίνω ορισμένα ονόματα γνωστών σταγονιδίων του Σημιτικού ψευτοεκσυγχρονιστικού καθεστώτος. Πάντως είναι σε ρόλο όπως έλεγε ένας που έφυγε.

Με μπλέκουν με λιοντάρια, λέοντες παρόλο που είπα ότι είμαι Ιχθύς, γεννήθηκα τον Μάρτιο.

Το Χαλάνδρι πρωτοπορεί και διακρίνεται Παγκοσμίως για το βιβλιοπωλείο του ο “Ευριπίδης”. Δεν έχει χώρο για νεοφασιστικές γιάφκες. Ο Δήμος, το Δ.Σ. πρέπει να την εξοστρακίσει. Η ίδια η ΕΣΗΕΑ, οι Θεσμοί.

Εδώ και καιρό με έχει προσκαλέσει μια ομάδα πολιτών του Χαλανδρίου να τους μιλήσω για το Νέο Ανατολικό Ζήτημα. Θα πάω.

Πάντοτε οι νεοφασίστες όλων των ειδών “δεξιοί”, “κεντροαριστεροί” όλες οι συνωμοταξίες προσπαθούσαν να με αντιμετωπίσουν με αυτούς τους τρόπους.

Ερώτηση. Η γνώμη σας για την πολιτική σήμερα;

Απάντηση. Επίκαιρη η ερώτηση σας. Τον Σεπτέμβριο θα εκδοθεί το νέο μου βιβλίο με τίτλο:

Η ΔΟΛΟΦΟΝΙΑ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ

Ο ΜΕΤΑΠΟΛΙΤΕΥΤΙΚΟΣ ΕΚΦΥΛΙΣΜΟΣ ΤΗΣ

ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΕΓΚΩΜΙΟ ΣΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ”

Αυτό απαντά στην ερώτηση σας. Η πολιτική δεν είναι κραυγές σε συνελεύσεις ενός παρηκμασμένου σε διάρκεια φοιτητικού “κινήματος”. Ούτε καυγάδες στην TV, ούτε στο Κοινοβούλιο. Η πολιτική είναι σοβαρό πράγμα.

Ερώτηση. 3η Σεπτεμβρίου, επέτειος της ίδρυσης του ΠΑ.ΣΟ.Κ., της Δημοκρατικής Παράταξης.

Απάντηση. Έχω μιλήσει για αυτά. Μιλούν οι πράξεις μου.

Για να μην χάνουμε χρόνο και ενέργεια. Κανείς έντιμος άνθρωπος δεν θα σας πει ότι αυτός ο φτωχός κουρελιάρικος πλέον μηχανισμός έχει σχέση, μπορεί να είναι συνέχεια της Δημοκρατικής Παράταξης. Κανείς έντιμος, πολύ περισσότερο ένας ειδικός επιστήμων.

Η πολιτική ως απάτη στην Ελλάδα τελείωσε και δεν θα επιστρέψει.

Έχω γράψει ένα πολύ ενδιαφέρον επιστημονικά κείμενο για το τι είναι αυτό το κατάλοιπο. Περιλαμβάνεται στο βιβλίο.

Ερώτηση. Μετρό στα Εξάρχεια;

Απάντηση. Η γνώμη μου για την Γεωπολιτική, την Πολεοδομική, την Αναπτυξιακή διάσταση των Εξαρχείων διατυπώθηκε το 2005 στον Τόμο “Νέα Αναπτυξιακή Παιδεία η Ανάκτηση του Ελληνικού Τρόπου” στην νέα του τρίτη έκδοση.

Είχαμε όμως το 2019 μία εξέλιξη. Ο Κυριάκος Μητσοτάκης υιοθέτησε ένα μέρος της πρότασης αλιεύοντας την κατά την ομιλία του στις προγραμματικές δηλώσεις της Κυβέρνησης του στο Κοινοβούλιο. Μάλιστα με αυτήν την πρόταση όπως και μία άλλη την οποία επίσης αλίευσε κέρδισε τον Αλέξη Τσίπρα στην αντιπαράθεση στο Κοινοβούλιο εκείνη την ημέρα. Αυτά μπορείτε να τα δείτε νομίζω.

Επομένως Μετρό και εφαρμογή της πρότασης μου συνολικά. Δεν την έκανα, δεν την παρήγαγα για να γίνει χρήση της σε κοινοβουλευτικά τρικ.

Το 2000 πρόβαλα το εξής μήνυμα και δέχθηκα πολλά πυρά από κάθε είδους βαρβάρους. Να κάνουμε την Αθήνα Πόλη και Πρωτεύουσα. Αυτό το μήνυμα το επιβάλει πλέον η ιστορία, η οικονομία. Οι μεγάλοι μου σύμμαχοι.