Δευτέρα 25 Ιουνίου 2018

ΑΕΤΟΠΟΥΛΑ – HAPPY BIRTHDAY – ΣΕΡΙΦΗΔΕΣ


NO DISCUSSIONS  -  NO DEMONSTRATIONS – NO VOTE  ( για τους Έλληνες)
        ΑΥΤΕΣ ΗΤΑΝ ΟΙ ΥΠΟΔΕΙΞΕΙΣ – ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ
Τώρα είναι πολύ φανερό σε όλους ποιοι εμπόδισαν την μετάβαση* και ομιλία μου στο Μόντρεαλ του Καναδά με θέμα:
         «Μακεδονικότητα – Ελληνικότητα – Οικουμενικότητα»
Εγώ περιλαμβανόμουν στο όχι συζητήσεις και όπως και εσείς στο όχι ψήφος.
Το όχι διαδηλώσεις δεν πέρασε.
NO PASSARAN ήταν το σύνθημα του ραδιοφωνικού σταθμού των δημοκρατικών στην Ισπανία. Η φωνή της θρυλικής Ντολόρες.
Εδώ οι πρώην και νύν ΥΕΝΕΔ είχαν και έχουν άγριες φωνές.
Η ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΕΔΙΟ ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗΣ ΚΑΙ ΕΠΑΝΑΘΕΜΕΛΙΩΣΗΣ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΣΤΗ ΧΩΡΑ

ΥΓ1. Η Κέντρο-Νοτιαμερικανική Σχολή, οι φίλοι μου όχι οι δικοί τους φίλοι Βιντέλα
        κλπ,(από μικροί είχαν άσχημα πρότυπα) και ο Νίκος Πουλαντζάς βοηθούν στην
        κατανόηση-αποκάλυψη της πολιτικής τους ταυτότητας.
ΥΓ2. Πολύ καλό το κείμενο ενός ιστορικού πλέον προσώπου του ελληνικού θεάτρου.
        Εύγε.
* Ήταν 8 Νοεμβρίου 2017, των Αρχαγγέλων. Δεν ήταν καν ευγενείς μαζί μου. Δεν
   μου τραγούδησαν Happy…