Δευτέρα 9 Μαρτίου 2020

ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΟ ΠΑΤΡΙΑΡΧΕΙΟ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΕΩΣ


Ο ΑΡΤΙΝΟΣ ΜΙΧΑΗΛ ΤΡΙΒΩΛΗΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΟΡΓΙΣΜΕΝΟΣ
ΟΠΩΣ ΚΑΙ Ο ΘΕΟΦΑΝΗΣ Ο ΕΛΛΗΝΑΣ
Η σωτήρια για το Οικουμενικό Πατριαρχείο παρέμβαση μου τον Μάιο του 1988 περίοδο του Νταβός 1, ήταν ένας επιπλέον λόγος να το υπερασπισθώ δημόσια τους τελευταίους καιρούς. Σωτήρια γιατί χωρίς αυτήν η έδρα του σήμερα θα ήταν στην Ελβετία, το Άγιο Όρος και αλλού όπως τον σχεδίαζαν οι αθεόφοβοι  μάλλον   οι βάρβαροι (στο Το Μικρά Ασία Ενώνει Το Τουρκία Εκβαρβαρίζει).
Η δημόσια υπεράσπιση προκάλεσε την ενεργοποίηση μηχανισμών πολλών προελεύσεων εναντίον μου. Παρηκμασμένα υπολείμματα από αριστεροδεξιές ντουντούκες. Είναι γνωστό ότι οι διαφόρων ειδών φασισμοί δεν τα πήγαιναν καλά μαζί μου. Η ιστορία τους γελοιοποιούσε.
Οφείλω όμως δημόσια να προσθέσω το εξής.
Οι επιθέσεις και υπονομεύσεις του Οικουμενικού Πατριαρχείου και του Οικουμενικού Πατριάρχη είναι παρόμοιου τύπου με την προσχεδιασμένη γραφή «συνωστίζονταν στην Σμύρνη».  
Προς τους καλλιεργημένους μάλιστα είτε τους δήθεν καλλιεργημένους έχω να επισημάνω ότι  «ο Αρτινός Μιχαήλ Τριβώλης θα είναι πολύ οργισμένος» όπως βέβαια και ο Κωνσταντινουπολίτης Θεοφάνης ο Έλληνας.
Στο «ΚΑΛΑΒΡΙΑ Η ΒΑΘΕΙΑ ΕΛΛΑΔΑ – CALABRIA ELLADE PROFONDA» έχω μία εικόνα, βρίσκεται στο Μουσείο του Prado στην Μαδρίτη, πολύ διδακτική γι’ αυτούς.
                                                  Μιχάλης Χαραλαμπίδης
                                                    Αιξωνή, Μάρτιος 20