Τρίτη 15 Νοεμβρίου 2022

Η ΓΕΝΙΑ ΤΟΥ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟΥ – Η ΓΕΝΙΑ ΤΗΣ ΑΦΩΝΙΑΣ

 

ΜΙΧΑΛΗΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΙΔΗΣ


Η ΓΕΝΙΑ ΤΟΥ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟΥ – Η ΓΕΝΙΑ ΤΗΣ ΑΦΩΝΙΑΣ

(Απόσπασμα από συνέντευξη σε Ρ/Σ)




Τι ήταν η γενιά του Πολυτεχνείου;

Το κύριο χαρακτηριστικό της, η αφωνία της.

Γράφω για αυτό στο νέο μου βιβλίο “ Η Δολοφονία της Πολιτικής Ο Μεταπολιτευτικός Εκφυλισμός της Το Δικό μου Εγκώμιο στην Πολιτική”.

Ως γνωστόν είμαι άνθρωπος του διαλόγου, του Λόγου, της Εκκλησίας όπως γράφω. Όποιος διαφωνεί και θέλει ας ανοίξει μια συζήτηση στο κακοποιημένο κτήριο του Πολυτεχνείου. Έχει γνωρίσει πολλών ειδών φασισμούς.

Πρότεινα μια νέα χρήση του. Ο Κυριάκος Μητσοτάκης ταυτίσθηκε με αυτήν, όχι πολύ ευγενικά βέβαια, στις προγραμματικές δηλώσεις της Κυβέρνησης του αλλά δεν το προχώρησε.

Ας γίνει μία συζήτηση στην Νομική της Αθήνας ή της Θεσσαλονίκης. Στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Είχα δύο ενδιαφέρουσες συζητήσεις εκεί για την Ανάπτυξη τις οποίες οργάνωσε ο Καθηγητής Δημήτρης Μπουραντάς. Αυτός είναι ο ρόλος των Πανεπιστημίων και των καθηγητών.

Θα μπορούσαν να την οργανώσουν αυτές τις μέρες νέα πλούσια σε ιδέες και οράματα φοιτητικά κινήματα. Αυτά όμως δεν υπάρχουν εδώ και καιρό. Είναι γνωστή η γνώμη μου για αυτά.

Είχαν και έχουν πόδια όχι μυαλό, Νου, γράφω για τον Νου στο νέο βιβλίο μου.