Τετάρτη 14 Δεκεμβρίου 2022

ΕΝ ΣΥΝΤΟΜΙΑ

 

ΕΝ ΣΥΝΤΟΜΙΑ




Κατά την επιστροφή μου από την Γερμανία από όπου παρακολούθησα τις μεταστάσεις και προελεύσεις της ασθένειας.

Σε ύψος 33 Χιλ. Πόδια.


ΚΑΤΑ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ

Η ΝΙΚΗ ΤΗΣ ΜΝΗΜΗΣ ΕΠΙ ΤΗΣ ΛΗΘΗΣ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ ΔΗΛΑΔΗ

Η ΝΙΚΗ ΤΟΥ ΟΡΘΟΥ ΛΟΓΟΥ ΕΠΙ ΤΟΥ ΣΥΓΧΡΟΝΟΥ ΠΡΩΤΟΓΟΝΙΣΜΟΥ – ΚΑΤΣΑΠΛΙΑΔΙΣΜΟΥ

Η ΝΙΚΗ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΕΠΙ ΤΟΥ ΤΕΡΑΤΟΣ

Η ΙΑΣΗ

ΕΛΑΧΙΣΤΕΣ ΕΛΑΧΙΣΤΟΤΑΤΕΣ ΦΟΡΕΣ ΣΤΗΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΩΝ ΙΔΕΩΝ ΕΧΕΙΣ ΤΗΝ ΕΠΑΝΕΙΛΗΜΜΕΝΗ ΔΙΚΑΙΩΣΗ ΕΝΟΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΟΥ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΜΙΑΣ ΒΙΒΛΟΥ ΠΡΙΝ ΑΛΕΚΤΩΡ... ΟΠΩΣ ΤΗΣ Η ΔΟΛΟΦΟΝΙΑ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ Ο ΜΕΤΑΠΟΛΙΤΕΥΤΙΚΟΣ ΕΚΦΥΛΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΕΓΚΩΜΙΟ ΣΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Πριν την αναχώρηση μου και πριν την Ευρωπαϊκή τηλεοπτική εμφάνιση της μετάστασης έγραψα στο polis-agora( 29 -11- 2022): Αυτό το μαγαζί πρέπει να κλείσει”

ΟΙ ΠΛΑΣΤΕΣ ΤΗΣ ΤΕΡΑΤΟΓΟΝΙΑΣ ΟΙ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΟΙ ΚΑΤΣΑΠΛΙΑΔΕΣ ΣΙΩΠΟΥΝ ΚΡΥΒΟΝΤΑΙ ΑΤΙΜΩΡΗΤΟΙ

Ένα Πανεπιστημιακό τμήμα Πολιτικής Επιστήμης ευρισκόμενο εκτός της μη Αθήνας λίγες ημέρες πριν την αναχώριση μου έκφρασε την θέληση του να αποτελέσει Βήμα Ιδεών, Λόγου Ίασης. Θα σας προσκαλέσουμε για την “Δολοφονία της Πολιτικής…” μου τόνισαν.

Το επιβεβλημένο επί δεκαετίες αριστεροδεξιό αντιπρότυπο του “Πανεπιστημιακού” κισσού που τρέφονταν, σκέπαζε, κολάκευε, προστάτευε δια της διανοητικής ανεπάρκειας, ανηθικότητας και οκνηρίας το τέρας όπως το ονόμασα πεθαίνει μαζί του.


Μιχάλης Χαραλαμπίδης

(Στην πτήση Στουτγάρδη – Αθήνα, 13 Δεκεμβρίου 22)