Δευτέρα 6 Μαρτίου 2023

Η ΘΕΣΣΑΛΙΑ – ΛΑΡΙΣΑ ΚΕΝΤΡΟ ΕΝΟΣ ΝΕΟΥ ΣΥΓΧΡΟΝΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΩΝ

 

Η ΘΕΣΣΑΛΙΑ – ΛΑΡΙΣΑ ΚΕΝΤΡΟ ΕΝΟΣ ΝΕΟΥ ΣΥΓΧΡΟΝΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΩΝ


Το δικό μου ΣΗΜΑ, το δικό μου ΜΝΗΜΕΙΟ, η δική μου ΤΙΜΗ προς τους νεκρούς είναι η Θεσσαλία – Λάρισα κέντρο ενός νέου σύγχρονου Ελληνικού συστήματος σιδηροδρόμων. Την πρόταση αυτήν διατύπωσα την δεκαετία του 90’. Την επανέφερα σε ομιλίες μου στα Επιμελητήρια Βόλου και Τρικάλων. Συνδέονταν με το σχέδιο μου για την δημιουργία μιας νέας πόλης στον Αγιόκαμπο. Μίλησα για τα δεύτερα σε εκδήλωση του Συλλόγου Αρχιτεκτόνων Λάρισας και σε ανάλογη εκδήλωση του Δήμου Μελίβοιας.

Στην Κοζάνη το 1999 – 2000 ανέδειξα την κατασκευή του σιδηροδρομικού άξονα Καλαμπάκα – Κοζάνη. Ακόμη υπάρχουν οι σήραγγες που ξεκίνησε ο Ελευθέριος Βενιζέλος την δεκαετία του 30’.

Αυτός είναι ο δρόμος συγχρονισμού με την ιστορία μας, με τις σύγχρονες δυναμικές μας αλλά αυτός είναι και ο τρόπος να τιμάμε τους νεκρούς μας.

ΠΟΛΙΤΕΣ ΘΕΛΟΥΜΕ

Ούτε εκ των υστέρων αγανακτισμένους, ούτε εκ των υστέρων πενθούν τες.

Θέλουμε βέβαια Περιφερειάρχες Κυβερνήτες. Όχι μισθωτούς “κομματικούς” υπαλλήλους.


Μιχάλης Χαραλαμπίδης

Αιξωνή, Μάρτιος 23