Τρίτη 12 Νοεμβρίου 2019

ΛΙΜΑΝΙΑ – ΠΕΙΡΑΙΑΣ – ΚΙΝΑ


 


Η ΝΔ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΗΝ ΣΧΟΛΗ ΜΟΥ
ΤΟ ΚΚΚΑΣΟΡ ΟΧΙ
Ήταν το 1984 όταν έγραψα για τους νέους δρόμους του Μεταξιού. Προηγήθηκε ομιλία μου σε συνέδριο και συνέντευξή μου σε εφημερίδα στο Μιλάνο το 1983. Αυτά τα έκανα ΠΟΛΙΤΙΚΗ – αναπτυξιακό ΣΧΕΔΙΟ από την Αλεξανδρούπολη ως την Κρήτη.
Το 1998 ο διευθυντής των «Νέων» Λέων Καραπαναγιώτης πρόβαλε ιδιαίτερα κείμενό μου για την Ελλάδα ως Κέντρο του Παγκόσμιου Συστήματος Μεταφορών ( στο ΝΕΑ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ - Η Ανάκτηση του Ελληνικού Τρόπου). Ήταν σαν να τους έλεγε αυτός είναι ο Δρόμος. Το καθεστώς τότε απαγόρευε με συμβόλαια δημοσίευση κειμένων μου, παρουσία μου στην τηλεόραση.
Έκανα Σχολή, Εθνική και Παγκόσμια. Τα «Πανεπιστήμια» Αγρόν…
Χρόνια μετά η ΝΔ την ακολούθησε. Το ΚΚΚΑΣΟΡ όχι. Τους είδατε στα οδοφράγματα των λιμανιών του Πειραιά και της Θεσσαλονίκης. Ο Σερίφης και οι Καϊμακάμηδες, Μανδαρίνοι, λαϊκοί αγωνιστές  στα καπνογόνα. Πριν ήταν δέσμιοι, ιδιοκτήτες προγραμμάτων, σεμιναρίων των Βρυξελλών και χρηματιστηριολάγνοι.
Στο ΚΚΚΑΣΟΡ το Σ είναι η Σοφοκλέους. Σε αυτά θα επανέλθουμε. Τις μεγάλες ιδέες πρέπει να ξέρεις να τις χειρίζεσαι και να τις ολοκληρώνεις. Το πρότυπο είναι ανολοκλήρωτο. Με πολλές ανισορροπίες. Το ζήτημα είναι το κυβερνώ.