Τρίτη 5 Νοεμβρίου 2019

Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΩΣ ΑΝΩΤΕΡΗ ΤΕΧΝΗ


 


Θα διαβάσατε την έκκλησή μου προς την Carla Del Ponte να εκφρασθεί για την παραπομπή των Χουλουσί – Ερντογάν στο Διεθνές Ποινικό Δικαστήριο. Λίγες μέρες μετά ακολούθησαν δηλώσεις της  Carla Del Ponte για την παραπομπή.
Μου τηλεφώνησε κάποιος και μου λέει: «Έχεις επικοινωνία, γνωρίζεις την Carla Del Ponte από την Διεθνή Ένωση για τα Δικαιώματα και την Απελευθέρωση των Λαών». Δεν τον χαρακτήρισα γιατί ως γνωστόν είμαι πολύ ευγενής.
Δεν είναι ούτε γνωριμία, ούτε προφητεία. Είναι απλά η Πολιτική ως Ανώτερη Τέχνη. Είναι ζήτημα ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ όχι απλώς παιδείας. ΑΥΤΗ ΑΠΟΥΣΙΑΖΕΙ.
Θα διαβάσατε επίσης την πρότασή μου για Συνδιάσκεψη του ΟΗΕ στην Λέσβο. Η πρόταση – πρόσκληση απευθήνθηκε στον γραμματέα του ΟΗΕ Αντόνιο Γκουτέρες. Τελικά ο Γκουτέρες βρέθηκε στην Άγκυρα όχι στην Αθήνα. Οι κρίσεις δικές σας. Μεγάλα παιδιά είστε.
Δύο σημειώσεις σύντομες για να μην ταλαιπωρώ τους εθελοντές που συμβάλουν στην παρουσία του ΠΟΛΙΣ-ΑΓΟΡΑ.
Πρώτη: οι Περιφέρειες και οι Δήμοι του Αιγαίου, της Κρήτης, οι άρχοντές τους έχουν συνείδηση του ρόλου και των δυνατοτήτων τους;
Δεύτερη: Κάτι ανάλογο με τον Γκουτέρες συνέβη με τον Λάγκερφελντ. Οι γυναίκες και οι επιχειρηματίες είναι περισσότερο οικείοι με το όνομα.
Αντί για την Θεσσαλονίκη βρέθηκε στην Κωνσταντινούπολη ( στο Ελληνική Πολιτική Παιδεία – Η Πολιτική  ως Ανώτερη Τέχνη). Ήταν μια ομιλία μου σε νέους ανθρώπους στο κέντρο των Αθηνών.